شنبه 6 مرداد 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی و همچنین داشتن ذهن شاد و فعال در پیری مغز نقش حیاتی دارند. رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی و همچنین داشتن ذهن شاد و فعال در پیری مغز نقش حیاتی دارند. به گزارش عرشه آنلاین، بیشتر ما شنیده‌ایم که شیوه زندگی ما ممکن است سبب شود تا مدت طولانی‌تری سالم باشیم. اکنون دانشمندان می‌پرسند که آیا فناوری‌های جدید می‌توانند با پیگیری تغییراتی که با افزایش سن در مغز روی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شاهد سوءقصد به ترامپ ادعا کرد: دو بار تلاش کردم تا به یک افسر پلیس درباره تیرانداز پیش از شلیک، اطلاع دهد، اما او اهمیتی نداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف آشنایی با فناوری‌های نوظهور و کاربرد آن‌ها در آموزش و یادگیری، شناخت چالش‌ها و قابلیت و ایجاد محیط تعاملی و همکاری و نیز روش‌های سنجش و ارزشیابی مبتنی بر فناوری‌های نوظهور، اولین همایش ملی هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناروی‌های شناختی در تهران برگزار می‌شود. دراین همایش هوش مصنوعی و علوم شناختی، آموزش پزشکی و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد. مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش...

وب‌گاه فرارو

مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که هم اکنون 40 شهر ایران درگیر پشه آئدس هستند، گفت: تخم این پشه تا یک سال و نیم می‌تواند زنده بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرتضی نظری مدرس دانشگاه، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه ذهن‌آگاهی خواب شما را بهبود می‌بخشد و درک بهتری از نحوه همکاری کارمندان و کارفرمایان برای کاهش استرس شغلی ارائه می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم گفت: در این سه سال موجی از استخدام‌های بی‌رویه و خارج از ضوابط قانونی صورت گرفت و مجوزهای جذب با شمارگان 10 هزار نفر و 35 هزار نفر و در قالب طرح‌های سلیقه‌ای صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم، اعلام کرد: در این سه سال موجی از استخدام‌های بی‌رویه و خارج از ضوابط قانونی صورت گرفت و مجوزهای جذب با شمارگان 10 هزار نفر و 35 هزار نفر و در قالب طرح‌های سلیقه‌ای صادر شد و با همین مجوزها، افراد فاقد شایستگی‌های معلمی و بدون سابقه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، وارد آموزش و پرورش شدند که البته نتیجه ورود این افراد هم،...

وب‌گاه مشرق نیوز

قتل، رشوه، ارتباط‌های نامشروع، ارتباطات چند ضلعی، روان پزشکی، خشونت و یا نهایتا در فضای افعی تهران موج می‌زند.

خبرگزاری تسنیم

امیر غفارمنش، بازیگر نمایش «سینگل» که در پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجراست، گفت: این نمایش حرکت سیال ذهن یک انسان تنهاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هفدهمین طرح نیکوکاری اسنپ‌کلاب به «تجهیز کارگاه مهارت‌آموزی برای دختران ترخیص‌شده از سازمان بهزیستی» با همکاری بنیاد خیریه «روشنای امید ایرانیان» اختصاص یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفدهمین طرح نیکوکاری اسنپ‌کلاب به «تجهیز کارگاه مهارت‌آموزی برای دختران ترخیص‌شده از سازمان بهزیستی» با همکاری بنیاد خیریه «روشنای امید ایرانیان» اختصاص یافته است.

خبرگزاری تسنیم

قنبریان در کتاب "اهالی تپه ندبه" به گروه سوم در واقعه کربلا می‌پردازد؛ کسانی که او آنها را سانسور شده‌های تاریخ می‌خواند.