یک‌شنبه 8 مهر 1403

اعلام آمادگی مربی نفت MIS برای استعفا / کلانتری: مشکل منم استعفا می‌دهم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعلام آمادگی مربی نفت MIS برای استعفا / کلانتری: مشکل منم استعفا می‌دهم

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره دلایل عدم نتیجه گیری این تیم در فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ یک است که هنوز نتوانسته حتی یک امتیاز کسب کند. شاگردان کلانتری هر 4 بازی خود را باخته‌اند با تنها یک گل زده و 6 گل خورده قعرنشین جدول مسابقات هستند.

آنها امشب مصاف با داماش گیلان را هم باختند تا ضمن رقم خوردن اولین برد داماش در فصل جدید، چهارمین باخت متوالی خودشان هم ثبت شود. دیداری که در پایان آن علی اصغر کلانتری سرمربی نفت مسجدسلیمان سفره دل خود را باز کرد.

کلانتری در نشست خبری بعد از بازی حتی برای استعفا اعلام آمادگی کرد و در همین باره گفت: «اگر باختیم مقصرش من هستم. همیشه در قبال نتایجم پاسخگو بودم. وقتی فقط 11 بازیکن داری و سه بازی با آنها بازی می‌کنی دیگر برای بازی چهارم توان ندارند. با این حال حلقه تقصیر را گردن کسی جز خودم نمی‌اندازم. اگر بنا به رفتن بود همان بازی اول که گفتند پنجره باشگاه بسته است می‌رفتم اما ماندم چون تعهد داشتم. حدس می‌زدم که با آبروی من هم بازی شود ولی ماندم. الان هم اگر مدیریت باشگاه می‌تواند برای حل مشکل چاره‌جویی کند بیاید صحبت کنیم اگر هم فکر می‌کند با رفتن من مشکل حل می‌شود حاضرم استعفا دهم.»

به نظر می‌رسد نفت مسجدسلیمان که چند فصلی است شرایط خوبی ندارد در فصل جاری هم با مشکلات ریز و درشتی دست به گریبان خواهد بود و با این اوصاف بعید است بتواند در قامت مدعی صعود به لیگ برتر ظاهر شود.

اعلام آمادگی مربی نفت MIS برای استعفا / کلانتری: مشکل منم استعفا می‌دهم 2