دوشنبه 9 مهر 1403

افتتاحیه آسیا با یکی از تیم‌های ایران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
افتتاحیه آسیا با یکی از تیم‌های ایران

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با دیدار مومبای سیتی و نساجی آغاز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا در حالی از هفته آینده آغاز خواهد شد که سه نماینده فوتبال ایران (پرسپولیس، سپاهان و نساجی) در این رقابت‌ها حاضر هستند و نخستین بازی هم با حضور یکی از آنها در هند برگزار می‌شود.

مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در گروه‌های 10 گانه روز دوشنبه هفته آینده (بیست و هفتم شهریورماه) با انجام 6 دیدار در منطقه غرب آغاز خواهد شد که نخستین بازی را تیم نساجی ایران برگزار می‌کند.

تیم فوتبال نساجی که بخاطر قهرمانی در جام حذفی دو فصل قبل سهمیه آسیایی به دست آورد و در گروه D لیگ قهرمانان باید با تیم‌های الهلال عربستان، مومبای سیتی هند و نوبهار نامانگان ازبکستان رقابت کند، بازی افتتاحیه را انجام خواهد داد.

طبق برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقه افتتاحیه فصل 24-2023 لیگ قهرمانان را تیم‌های مومبای سیتی هند و نساجی ایران از ساعت 17:30 روز دوشنبه، بیست هفتم شهریورماه در ورزشگاه شری شیو چاتراپاتی شهر پونه مقابل هم برگزار می‌کنند.

نساجی مازندران مثل این مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا، دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر را هم در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل پیکان برگزار کرد که آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

باشگاه مومبای سیتی هند با این پوستر به استقبال بازی با نساجی رفته که این دیدار ساعت 19:30 به وقت محلی (17:30 به وقت ایران) انجام خواهد شد
افتتاحیه آسیا با یکی از تیم‌های ایران 2