یک‌شنبه 1 مهر 1403

افتتاحیه سری آ: قهرمان بدون مارادونا شروع می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
افتتاحیه سری آ: قهرمان بدون مارادونا شروع می‌کند

الاتحاد، قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان، به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان با مشکل مواجه شده و تنش در رختکن این تیم بالا گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، فصل گذشته یکی از مهمترین بازیکنان این تیم بود و نقش مهمی در قهرمانی ناپلی‌ها در سری آ بعد از نزدیک به سه دهه داشت.

درحالیکه ناپولی فرداشب باید دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را در هفته اول سری آ مقابل فروزینونه آغاز کند اعلام شد که کواراتسخلیا به دلیل آسیب‌دیدگی عضلانی این بازی را از دست داده است. البته آسیب‌دیدگی او جزئی اعلام شده و ناپلی‌ها امیدوارند خیلی زود شاهد حضور او در تیم‌شان باشند.

گزارش‌ها از ایتالیا حاکی است مشکل کواراتسخلیا خستگی مفرط عضلات است. او فردا شب برای بازی خارج از خانه تیمش با تیم سفر نخواهد کرد و در ناپل خواهد ماند تا آمادگی کامل را برای بازی هفته دوم به دست بیاورد.

فصل جدید سری آ فردا با دیدار فروزینونه و ناپولی آغاز می‌شود. همزمان امپولی هم در خانه‌اش میزبان هلاس ورونا است. بعد از این دو بازی افتتاحیه جنوا در خانه‌اش به مصاف فیورنتینا رفته و اینتر میزبان مونزا است.

کواراتسخلیا فصل گذشته برای ناپولی 34 بازی در سری آ انجام داد و 12 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد تا در کنار اوسیمن یکی از ستاره‌های اصلی تیم لوچانو اسپالتی باشد.

انتظار می‌رود در بازی فردا الیف الماس یا جاکومو راسپادوری جانشین این ستاره گرجی در جناح چپ ناپولی بشوند.

افتتاحیه سری آ: قهرمان بدون مارادونا شروع می‌کند 2
افتتاحیه سری آ: قهرمان بدون مارادونا شروع می‌کند 3