دوشنبه 11 تیر 1403

افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

این دستورالعمل با توجه به تعاملات صورت گرفته بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران مبنی بر اعطای تسهیلات جعاله و کارت اعتباری به کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

براساس بندهای این دستورالعمل سقف فردی تسهیلات جعاله از 600 میلیون ریال به 800 میلیون ریال (معادل 80 میلیون تومان) با نرخ 13 درصد و بازپرداخت 60 ماهه و تسهیلات کارت اعتباری از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال (معادل 100 میلیون تومان) با نرخ 13 درصد و بازپرداخت 36 ماهه افزایش یافته است.

در این دستورالعمل آمده است: اولویت دریافت تسهیلات مذکور با افرادی است که تاکنون از تسهیلات 500 و 600 میلیون ریالی استفاده نکرده اند و ضمناً در صورت دریافت سهمیه مازاد نسبت به توزیع و تسهیم آن برای افرادی که از این تسهیلات استفاده کرده اند و درخواست دریافت مجدد تسهیلات را دارند، اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

همچنین پرداخت مابه التفاوت تسهیلات به کارکنان و اعضای هیأت علمی که در سنوات گذشته از تسهیلات 500 و 600 میلیون ریالی استفاده کرده اند، امکان پذیر نیست.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

محمدمهدی طهرانچی

دانشگاه آزاد اسلامی

اعضای هیات علمی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد 2
افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد 3