سه‌شنبه 17 مهر 1403

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان

باکو - ایرنا - ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با کرونا ، روز پنجشنبه از افزایش موارد ابتلای به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان، امروز (پنجشنبه) 191 مورد ابتلا به کرونا در جمهوری آذربایجان شناسایی شده که بالاترین میزان ظرف یک روز در این کشور به شمارر می رود.

بر این اساس، تاکنون در مجموع چهار هزار و 759 تن در جمهوری آذربایجان به ویروس کرونا مبتلا شدند که سه هزار و 22 نفر از آنها درمان و از بیمارستان ترخیص شدند و 56 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

اکنون همچنین یک هزار و 681 نفر مبتلا به ویروس کرونا در چند بیمارستان تخصصی جمهوری آذربایجان تحت درمان قرار می گیرند که وضعیت 53 نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

این در حالی است که یک ماه پیش محدودیت های سخت رژیم قرنطینه ویژه در جمهوری آذربایجان به تدریج کاهش یافته و در حال حاضر در چهار شهر باکو، گنجه، لنکران و سومقایت برخی از این محدودیت ها اعمال می شود.

همچنین قرار است از 11 خرداد ماه در باره تمدید و یا رفع برخی از این محدودیت های رژیم قرنطینه ویژه در جمهوری آذربایجان تصمیم گیری شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*