جمعه 5 تیر 1405

افزایش 47 درصدی جابه‌جایی مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
افزایش 47 درصدی جابه‌جایی مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات‌رسانی به بیش از 440 هزار زائر طی 10 روز گذشته از سوی این سازمان خبر داد.

سید مهدی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از 25 اسفند 1400 تا پنجم فروردین ماه سال جاری 441 هزار و 272 نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 47 هزار و 615 نفر 25 اسفند ماه، 44 هزار و 95 نفر 26 اسفند ماه، 45 هزار و 431 نفر 27 اسفند ماه، 42 هزار و 21 نفر 28 اسفند ماه و 38 هزار و 733 مسافر 29 اسفند ماه 1400 از طریق پایانه مسافربری شهرداری جابه‌جا شده‌اند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: همچنین اول فروردین ماه 34 هزار و 269 نفر، دوم فروردین ماه 47 هزار و 248 نفر، سوم فروردین ماه 50 هزار و 201 نفر، چهارم فروردین ماه 46 هزار و 104 نفر و پنجم فروردین ماه نیز 45 هزار و 55 مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده‌اند.

کمالی تصریح کرد: این در حالی است که از 25 اسفند 99 تا پنجم فروردین ماه 1400 حدود 300 هزار و 607 نفر از طریق پایانه‌های مسافربری به این شهر وارد و یا از این شهر خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: مقایسه این 2 آمار نشان می‌دهد میزان ورود مسافر از 25 اسفند ماه 1400 تا پنجم فروردین ماه 1401 نسب به 10 روز مشابه سال قبل از آن با 47 درصد افزایش 140 هزار و 665 نفر بیشتر بوده است.

انتهای پیام