جمعه 7 اردیبهشت 1403

مشهد

مشهد

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرونده مزد 1403 کارگران بسته شده است معاون روابط کار وزیر کار گفت: فکر میکنم موضوع مزد کارگر در سال 1403 به طور قطعی بسته شده است به گزارش عرشه آنلاین، علی حسین رعیتی فرد امروز در حاشیه بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اظهار داشت: بخشنامه مزد سال 1403 در شورای عالی کار فرآیندهای قانونی خود را طی کرده و پس از امضای افراد، تائید و ابلاغ...

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی ویدیویی از یک گفت‌وگوی قدیمی با دکتر سید حسین نصر، رئیس دانشگاه آریامهرسابق (صنعتی شریف) در سال‌های پیش از انقلاب و رئیس دفتر فرح پهلوی در فضای مجازی بازنشر شده که او در آن ادعا کرده «سازمان امنیت پیشتیبانی بسیار قوی از شریعتی می‌کرد در دانشگاه فردوسی. [شریعتی با ساواک] به نحوه‌ای همکاری یا عضویت داشت...»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و معلمان را سربازان جنگ فرهنگی عنوان کرد و از آنان خواست تا میدان مبارزه در جنگ اقتصادی و فرهنگی را به نفع کشورمان تغییر دهند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است و تقریبا این 2 عدد در کنار هم افزایش یافته اند و رویکرد دولت نیز از بین بردن شکاف بین دستمزد و تورم بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آمار گمرک ایران، واردات قهوه در سال 1402 با رشد 75 درصدی در ارزش به رقم 148 میلیون دلار رسید. میزان وزنی قهوه وارداتی در این مدت 49 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 48.55 درصد افزایش داشته است. این گزارش با اشاره به اینکه در سال 1402 کشور‌های امارات متحده عربی، ویتنام، هند، اندونزی و اوگاندا 5 کشور عمده طرف معامله واردات قهوه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی: در بحث حجاب، مردم نباید تماشاچی باشند، همه‌ی کارها با نیروی انتظامی نیست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود. حجت الاسلام سید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با بیان اینکه میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است، گفت: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی از ناحیه ملت و دولت نیاز داریم.

خبرگزاری تسنیم

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود 500 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 16 طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست، گفت: نیاز به فضاهای مناسبی برای شادی دختران و سپری کردن اوقات فراغتشان داریم.

خبرگزاری تسنیم

واردات قهوه در سال 1402 با رشد 75 درصدی در ارزش به رقم 148 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به انجام همه تمهیدات لازم برای اعزام حجاج به سفر معنوی حج گفت: حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع 1403 می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل گفت: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم. به طور مثال، اوامر قطعی و صادرشده از ناحیه ولایت در مسائل فرهنگی به جای اینکه عمل شود، مورد تکرار مستمر قرار می‌گیرد و مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می‌گویند که رهبری فرموده اند. این چه بساطی است؟ رهبری می‌فرماید که عمل شود،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به 489 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت گفت: همه تمهیدات لازم در خصوص اعزام حجاج به سفر معنوی حج انجام گرفته است و حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع می شوند.