پنج‌شنبه 7 تیر 1403

افشای تخریب عمدی همیلتون توسط مرسدس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
افشای تخریب عمدی همیلتون توسط مرسدس

فرمول یک نامه‌ای ناشناس دریافت کرد که مدعی بود مرسدس به صورت عمدی در حال تخریب لوئیس همیلتون است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی میل؛ فرمول یک ایمیلی ناشناس دریافت کرده که در آن یک فرستنده ادعا می‌کند که تیم آلمانی مرسدس بنز به عمد در حال تخریب ستاره انگلیسی خود، لوئیس همیلتون به دلیل توافقش با فراری است.

به گفته این منبع؛ در این نامه، فردی که خود را کارمند مرسدس بنز معرفی کرده است، می‌گوید که بسیاری از اعضای تیم از تخریب سیستماتیک همیلتون، ماشین او، استراتژی در مورد لاستیک‌هایش و سایر مسائل ناراضی هستند و به همین دلیل است که این راننده و قهرمان هفت دوره فرمول یک فرصت نشان دادن بهترین ویژگی‌های خود را ندارد.

روایت ماه‌ها مذاکره مخفیانه فراری با همیلتون

خود مرسدس انکار می‌کند که نویسنده نامه می‌توانسته یکی از کارمندان تیم بوده باشد، بلکه یکی از طرفداران همیلتون است، از اینکه راننده محبوبش در حال حاضر از هم تیمی خود یعنی جورج راسل می‌بازد، ناراضی است و مشکوک شده که مرسدس به دلیل انتقالش به فراری می‌خواهد از او انتقام بگیرد.

گزارش شده است که تیم آلمانی موضوع را آن‌قدر جدی گرفت که آدرس IP را که ایمیل از آن ارسال شده بود، ردیابی کردند، اگرچه نتوانستند منبع آن را تعیین کنند. نامه در 10 ژوئن، یک روز پس از گرندپری کانادا، جایی که همیلتون با یک پله عقب‌تر از راسل، چهارم شد، ارسال شد. به گفته جاناتان مک‌آوی، روزنامه‌نگار دیلی میل، یک منبع نزدیک به وضعیت، به شرط ناشناس ماندن، به او گفت که محتوای نامه صحت دارد و همیلتون، که در حال حاضر 14 امتیاز از هم‌تیمی خود در جدول رده‌بندی کلی رانندگان عقب است، به طور مصنوعی با توقف‌هایی مواجه می‌شود.

لوئیس همیلتون در پایان فصل جاری فرمول یک با جدایی از مرسدس بنز راهی فراری ایتالیا خواهد شد.