جمعه 8 تیر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس فدراسیون فوتبال گفت: 5 دستگاه جدید VAR تا 20 روز آینده به کشور وارد خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا چند دیدار مهم در نیم فصل دوم را با VAR برگزار کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهالی تیم ملی دو سوال ذهنشان را مشغول کرده است. آیا احمد نوراللهی به تیم ملی بر می گردد؟ آیا افشین قطبی به کادر فنی تیم ملی ملحق خواهد شد؟

وب‌گاه ورزش سه

مهدی حاج باقر، مدیر برنامه افشین قطبی تاکید کرد شایعات اخیر در مورد آینده سرمربی به هیچ عنوان حقیقت ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افشین قطبی مخالف حضور به عنوان دستیار در تیم ملی است و تنها علاقه‌مند است به عنوان مشاور حضور داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه شکست برابر قطر هنوز برایم قابل هضم نیست، گفت: اتفاقات فوتبالی باعث شد به فینال نرسیم و نتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال علی دایی را شناسنامه فوتبال ایران خواند. امیر قلعه نویی در حاشیه مسابقه با هنرمندان درباره علی دایی صحبت کرد او همچنین از مردم عذرخواهی کرد به گزارش عرشه آنلاین سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به ناکامی این تیم در هجدهمین دوره جام ملت های آسیا، گفت: ما در بازی با قطر موقعیت های زیادی داشتیم و شکست برابر این تیم برای ما غیرقابل هضم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: باخت به قطر هنوز برایم قابل هضم نیست، چراکه شرایط بهتری نسبت به حریف در آن دیدار داشتیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که مدت قرارداد دستیاران او به پایان رسیده است.

وب‌گاه الف

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به ناکامی این تیم در هجدهمین دوره جام ملت های آسیا، گفت: ما در بازی با قطر موقعیت های زیادی داشتیم و شکست برابر این تیم برای ما غیرقابل هضم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه‌نویی در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان راه آهن و هنرمندان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در درجه اول گله‌مند و ناراحت هستیم، چون چند سال پیش چنین اتفاقی رخ داده و مسئولان باید کاری می‌کردند که چنین اتفاقی دیگر رخ ندهد. برای هم‌وطنان عزیز هم ناراحت هستیم که این مشکلات برایشان رخ داده است. در راستای وظیفه خودمان سعی کردیم یک بازی...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید هنوز شکست ایران مقابل قطر را هضم نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتفاقات فوتبالی باعث شد به فینال نرسیم و نتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

وب‌گاه فرارو

عجیب آنکه امیر قلعه‌نویی به جای وقت‌گذاشتن واقعی برای یافتن مربی‌های به‌روز دنیا که قطعا باید آن‌ها را در بین چهره‌های زبده‌تر خارجی بجوید، در تلاش است تا دوباره فردی شبیه به همین دستیاران امروزی‌اش را روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بنشاند؛ البته بی‌انصافی است که سطح تجربه قطبی را در کنار یکی دو دستیار کنونی قلعه‌نویی گذاشت؛ ولی واقعیت امر این است که قطبی هم مهره سوخته‌ای در فوتبال...

وب‌گاه ورزش سه

وبسایت فوتبال تریب ژاپن اعلام کرد که شهاب زاهدی به آویسپا فوکوئوکا ملحق میشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: قلعه‌نویی در هر جنبه مورد حمایت 100 درصدی اعضای هیئت رئیسه است و کوچک‌ترین اختلاف‌نظری با او نداشتیم.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: گفت‌وگو با قلعه‌نویی بسیار سازنده و مفصل بود و دیدگاه‌های اعضای هیئت رئیسه مطرح شد.