دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

الاتفاق پشت استیوی را خالی نمی‌کند / جرارد اخراج که نشد هیچ، 2 ساله تمدید کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الاتفاق پشت استیوی را خالی نمی‌کند / جرارد اخراج که نشد هیچ، 2 ساله تمدید کرد!

درحالیکه به نظر می‌رسید روزهای حضور استیون جرارد روی نیمکت الاتفاق به پایان نزدیک می‌شود او قراردادش با این تیم عربستانی را دو ساله تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه فسخ قرارداد جردن هندرسون با الاتفاق و عزیمت او از عربستان قطعی است و همچنین درحالیکه نتایج ضعیف الاتفاق در نیم‌فصل اول لیگ روشن استیون جرارد را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است او در اتفاقی غیرمنتظره برای تمدید دو ساله با الاتفاق به توافق رسید.

سایت انگلیسی اتلتیک این خبر را تایید کرد و گفت استیون جرارد با تمدید دو ساله قراردادش تا سال 2027 سرمربی الاتفاق خواهد بود. هیئت مدیره باشگاه عربستانی با وجود اینکه نتایج نیم‌فصل او را مطابق انتظارشان نمی‌دانند ولی حاضر نیستند از حمایت از استیوی دست بردارند. آنها حتی به جرارد قول داده‌اند برای اینکه شرایط تیم را متحول کند ستاره‌های جدیدی برایش خواهند خرید.

جرارد پیش از سفر به عربستان سرمربی استون‌ویلا بود ولی در نوامبر 2022 از این تیم جدا شد و تابستان گذشته به عربستان رفت تا هدایت الاتفاق را به دست بگیرد.

الاتفاق در نیم‌فصل اول با کسب 25 امتیاز در رتبه هشتم لیگ روشن عربستان قرار دارد. شاگردان جرارد در هشت بازی اخیر خود تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند و به همین خاطر بود که گمان می‌رفت به زودی شاهد اخراج او خواهیم بود.

الاتفاق پشت استیوی را خالی نمی‌کند / جرارد اخراج که نشد هیچ، 2 ساله تمدید کرد! 2