پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه الف

ورزشی وب‌گاه الف

رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.

رسانه یونانی از جزئیات دستمزد مربی جدید گل گهر سیرجان پرده برداشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.

هافبک تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته با دو پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد نبود بازیکنان تأثیرگذار در جمع آبی‌پوشان عامل مهم کسب نتایج بد در انتهای فصل و بازی‌های بزرگ بوده است.

مربی تیم ملی والیبال گفت: شاید در سال المپیک تیم‌ها کمتر دست به جوانگرایی می‌زنند، اما سوال من این است کدام بازیکن باتجربه دیگری بود که می‌توانست در پست‌هایی که ما ضعف داشتیم به تیم کمک کند؟

ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از دلایلی ارتباط تیره و تاره فوق ستاره آرژانتینی و همبازی سابقش با هواداران تیمش پرده برداشت.

باشگاه پرسپولیس روند مذاکره با برخی بازیکنان این تیم را آغاز کرده است.

بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: عدم شفافیت و بی‌انضباطی مالی در قراردادهای ورزشی وجود دارد.

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال بامداد امروز وارد تهران شد.

باشگاه ملوان انزلی که فصل گذشته عنوان ارزان ترین و کم هزینه ترین تیم لیگ برتری فوتبال را داشت در حال حاضر در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با وجود پیروزی در بازی آخر خود، از صعود به دور بعد سوپر لیگ غرب آسیا باز ماند.

مهدی طارمی بعد از پیروزی پرگل ایران مقابل افغانستان و زدن سه گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و گفت که ایران سعی می‌کند شخصیت خود را در کافا نشان دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری پرگل تیمش مقابل افغانستان گفت: اگر در چنین دیدارهایی با تمام توان بازی نکنید کار سخت می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از ورود به تهران 16 بازیکن را به اردوی هفته دوم لیگ ملت‌ها دعوت کرد.

جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال، امروز در غیاب 2 نفر برگزار شد.