پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری مهر

رییس فدراسیون جودو با ابراز رضایت از عملکرد جوانان در مسابقات جهانی تاجیکستان گفت: برای بهتر شدن و کسب مدال نیاز به تجربه بیشتر و حضور مداوم در مسابقات معتبر داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه پرونده قضایی علیه مهاجم پیشین منچستریونایتد و کنونی مارسی مختومه شد، این بازیکن به میادین مسابقه برگشت. گرین‌وود پس از پنج گل و یک پاس گل در هفت بازی اولش در لیگ فرانسه نشان داد به دوران اوج برگشته است و در حال حاضر تیم‌های زیادی از جمله بارسا خواستار جذبش شده‌اند. لیورپول نیز ممکن است وارد رقابت برای امضای قرارداد با او شود. از قرار معلوم...

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: مذاکره با چند مربی خارجی آغاز شده است اما باید در نظر داشت که تعداد مربیان خوب در جهان برای تیم سابر ما که تیم چهارم المپیک است، محدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیزر رسمی فیلم زودپز به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پوررونمایی شد. تیزر رسمی فیلم زودپز به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پوررونمایی شد. به گزارش عرشه آنلاین «زودپز» فیلمی از رامبد جوان به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور از سه شنبه هفدهم مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس‌جمهور فرانسه خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ما باید فورا تلاش قاطعی را در راستای بهبود راه‌حل‌های سیاسی جهت تضمین امنیت اسرائیل و کل خاورمیانه اتخاذ کنیم.»

وب‌گاه ورزش سه

سیمونه جیانلی یک نمایش درخشان دیگر را از خود به ثبت رساند.

خبرگزاری تسنیم

مربی ایرانی تیم کاراته هنگ‌کنگ گفت: کسب رتبه چهارمی مسابقات آسیایی باعث افتخار همه مجموعه فدراسیون هنگ‌کنگ است، اما ایمان داریم که این نتایج سقف ما نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حدود دو ماه از تصدی وزارت ورزش توسط احمد دنیا مالی می‌گذرد اما وی طی این مدت نه حکمی صادر کرده و نه اقدام دیگری برای تغییر در ساختار این وزارتخانه یا دیگر بخش‌های ورزش.

خبرگزاری مهر

حدود دو ماه از تصدی وزارت ورزش توسط احمد دنیا مالی می‌گذرد اما وی طی این مدت نه حکمی صادر کرده و نه اقدام دیگری برای تغییر در ساختار این وزارتخانه یا دیگر بخش‌های ورزش.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی گفت که در تیم اعزامی به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی دو نفر داریم که تغییر وزن داده‌اند و نباید از آنها انتظار طلا داشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی روئینگ بزرگسالان ایران با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی ازبکستان شد.

وب‌گاه الف

فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ازبکستان و قطر در انتخابی جام‌جهانی 2026 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر قلعه‌نویی فهرست تیم ملی را برای دو بازی مقابل ازبکستان و قطر اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو بازی پیش روی این تیم در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا اعلام شد.