شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، اساسنامه سازمان غذا و دارو باید به سرعت تهیه و تصویب شود، در عین حال به مشکلات حوزه دارو اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت سهمی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات دارو، گرفته شد.

خبرگزاری مهر

بازیکن چوگان ایران گفت: تیم ملی بانوان همواره تشکیل می‌شود و باز از کانون توجه فاصله می‌گیرد یک زمانی هم حتی برای یک رویداد خوب دعوت شدیم ولی ترامپ اجازه صدور ویزا به ما را نداد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که لباس زنان ورزشکار ایران در مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس با حاشیه همراه شده بود، جزییات جدیدی در این‌باره منتشر شده است.

خبرگزاری مهر

سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال «ستاره لاوال» فرانسه معتقد است تیم ملی ایران به واسطه تکنیک بالای بازیکنانش می تواند در صورت داشتن آمادگی ذهنی کافی، نقش پررنگی در جام جهانی ایفا کند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لباس زنان ورزشکاران ایران در مراسم رژه المپیک 2024 پاریس با حواشی زیادی به ویژه در فضای مجازی همراه بود. خیلی از کاربران فضای مجازی این لباس را به لباس کادر درمان تشبیه کردند.

خبرگزاری تسنیم

نواک جوکوویچ شانس قهرمانی در گرنداسلم آمریکا را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عنوان چهارمی مسابقات پرتاب وزنه در پارالمپیک پاریس به ظفر ذاکر رسید.

خبرگزاری تسنیم

ملی پوش پارادوومیدانی که موفق به کسب مدال در مسابقات پرتاب وزنه نشد، گفت: هیچ کسی به اندازه خودم ناراحت نیست.

خبرگزاری دانشجو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مشکل نقدینگی حوزه دارو از تزریق پنج همت (پنج هزار میلیارد تومان) اعتبار به صنعت داروسازی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جکی چان در محل برگزاری مسابقات پاراتیر و کمان حضور یافت. جکی چان در محل برگزاری مسابقات پاراتیر و کمان حضور یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ جکی چان ستاره دنیای فلیم های رزمی یک از چهره های سرشناس المپیک 2024 به حساب می‌آید. او که یکی از حمل کنندگان مشعل المپیک بوده در مراسم اهدای مدال ها نیز حاضر است و به ورزشکارانی که مقام می‌آورند مدال هایشان را اهدا می کند. او ساعاتی پیش در محل برگزاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

جکی چان در محل برگزاری مسابقات پاراتیر و کمان حضور یافت.

وب‌گاه فرارو

برخی منابع آمریکایی از تصمیم قهرمان وزن 86 کیلوگرم جهان برای شرکت در چلنج تورنمنت آمریکا و دورخیز او جهت شرکت در مسابقات جهانی 2024 خبر داده اند.

خبرگزاری تسنیم

برخی منابع آمریکایی از تصمیم قهرمان وزن 86 کیلوگرم جهان برای شرکت در چلنج تورنمنت آمریکا و دورخیز او جهت شرکت در مسابقات جهانی 2024 خبر داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا ظفرقندی روز جمعه در همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران در هتل المپیک تهران، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در زمینه منابع مالی حوزه سلامت وجود دارد، اجازه گرفتیم از صندوق ذخیره ارزی، رقمی را برداشت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا ظفرقندی روز جمعه در همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران در هتل المپیک تهران، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در زمینه منابع مالی حوزه سلامت وجود دارد، اجازه گرفتیم از صندوق ذخیره ارزی، رقمی را برداشت کنیم.