یک‌شنبه 6 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای شانس حضور در المپیک 2024 پاریس را از دست داد.

وب‌گاه عصر ایران

کایالپ که در فینال مسابقات جهانی سال گذشته مغلوب امین میرزازاده شده بود، یکی از مهمترین رقبای سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در راه رسیدن به مدال طلای المپیک بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارین کنایسل وزیر خارجه سابق اتریش با پیش بینی اینکه در آینده نزدیک قدرت خرید مردم فرانسه کاهش یافته و خشم و ناامیدی آنها تشدید خواهد شد، اظهار کرد: این کشور ممکن است با یک بحران اجتماعی - اقتصادی عمیق مواجه شود که فرانسه را شبیه آلمان قبل از ظهور هیتلر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارین کنایسل وزیر خارجه سابق اتریش وضعیت فرانسه کنونی را با بحران آلمان قبل از ظهور آدولف هیتلر مقایسه کرد و گفت: روزهای سخت هرج و مرج در فرانسه در راه است.

وب‌گاه ورزش سه

اوستون اورونوف آماده سفر به پاریس برای دیدارهای المپیک می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اتفاقی که در کشتی حساس و هیجان‌انگیز سعید اسماعیلی و سانچز در تورنمنت مجارستان رخ داد، انتخاب اینکه چه کسی قرار است انتقام بگیرد، را سخت می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های ترکیه از تست مثبت دوپینگ رضا کایالپ، کشتی‌گیر المپیکی این کشور، خبر دادند.

وب‌گاه تابناک

با وجود افزایش تعداد زنان ایرانی حاضر در المپیک اما همچنان سهم آنها در مدال‌آوری در این بازی‌های مهم به همان تک برنز کیمیا علیزاده در المپیک 2016 ریو محدود می‌شود.

وب‌گاه گسترش

طی چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به باشگاه پرسپولیس شنیده شد اما حالا اوضاع به نحو دیگری به پیش می رود. گفتنی است که برخی بازیکنان پرسپولیس با بازگشت رامین مشکل دارند و مخالفت خود را به باشگاه اعلام کردند. از سوی دیگر ستاره سابق سپاهان در لیست استقلال نیز قرار دارد. شنیده ها حکایت از آن دارد که خود رامین نیز مایل به این انتقال است و در صورت درخواست جواد نکونام، اتفاق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحاد سست احزاب چپ‌گرا با شکست دادن راست افراطی و ائتلاف میانه‌روی امانوئل مکرون، بیشترین کرسی‌ها را در انتخابات پارلمانی فرانسه به‌دست آورد. هیچ گروهی در دور دوم انتخابات روز یکشنبه اکثریت مطلق مجلس ملی 577 کرسی را به‌دست نیاورد و فرانسه را در بلاتکلیفی سیاسی و بدون مسیر مشخص برای تشکیل دولت جدید دو روز قبل از نشست بزرگ ناتو و سه هفته قبل از بازی‌های المپیک پاریس فروبرد.«ناتاشا باتلر»،...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک سایت ترکیه‌ای ادعا کرد که قهرمان اروپا و جهان در کشتی فرنگی به دلیل مصرف داروی اشتباهی مشکوک به دوپینگ است.

خبرگزاری دانشجو

یه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجومریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در برنامه «کادر فنی» شبکه ورزش سیما، با تبریک به بانوانی که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند، گفت: پیش‌بینی سهمیه ما بیشتر از این بود و یکی از فدراسیون‌هایی که با برنامه‌ریزی مدون توانست به حد نصاب کسب سهمیه برسد، فدراسیون تکواندو بود و با حضور مدون ورزشکاران در مسابقات رنکینگ،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی عصر امروز (دوشنبه، 18 تیر ماه) به منظور دیدار با علی لبیب دوچرخه سوار المپیکی در فدراسیون دوچرخه سواری حضور یافت. در این بازدید سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی و محسن معتمد کیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حضور دارند. در جریان این بازدید وزیر ورزش ضمن آرزوی...

وب‌گاه عصر ایران

در اقدامی عجیب، سخنگوی اداره ورزش افغانستان اعلام کرد که حکومت طالبان 3 ورزشکار زن را که برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس دعوت شده‌اند، به رسمیت نمی‌شناسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان