دوشنبه 7 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

به احتمال بسیار زیاد تکلیف سه ستاره جدایی طلب پرسپولیس در روز اول هفته روشن می‌شود.

وب‌گاه فرارو

گروه‌بندی مسابقات والیبال بازی‌های المپیک 2024 انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت که جانشین‌های برادران گرایی در المپیک، طبق چرخه و به حق انتخاب شدند و نمی‌شود از شایستگی اسماعیلی به راحتی عبور کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحله حذفی یورو 2024 با دیدار رقبای آشنا، سوییس و ایتالیا، در ورزشگاه المپیک برلین شروع می‌شود. برنده بازی همسایه‌ها در یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار انگلیس و اسلواکی می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی بحث زوال اجتماعی به میان می‌آید، مقصود فراستخواه، جامعه‌شناس ایرانی در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» با آن مخالفت می‌کند و می‌گوید: «ایران جامعه‌ای گمراه‌کننده است.» ایران جامعه‌ای است با حافظه تاریخی و ادبیاتی که در آن آمده: «در نومیدی بسی امید است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پژمان درستکار روز جمعه پس از حضور در پای صندوق رای در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و هر ایرانی برای تعیین سرنوشت خود باید در این کنش سیاسی شرکت کند. وی تصریح کرد: امیدوارم کسی انتخاب شود که به درد جامعه آگاه باشد. ورزشکاران نیز در کنار مردم به دنبال انتخاب اصلح هستند تا منتخب مردم بتواند مشکلات...

وب‌گاه ورزش سه

مریم طوسی راهی مرحله نهایی رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای ازبکستان شد.

وب‌گاه فرارو

علیرضا امامی‌فر ستاره سابق پرسپولیس به صورت رسمی به کادر مربیگری یک تیم استرالیایی اضافه شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پژمان درستکار، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران، معتقد است که هر پنج آزادکار اعزامی به المپیک پاریس شانس کسب مدال دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام یونسی وزیر اسبق وزارت اطلاعات و صالحی امیری رئیس کمیته المپیک در حسینیه جماران رای‌های خود را به داخل صندوق‌ها انداختند. حجت الاسلام یونسی پس از اینکه رأی خود را به داخل صندوق انداخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره انتخابات بیان کرد: کسی که در انتخابات شرکت می‌کند باید اصل انتخابات را هم بپذیرد که نتیجه هر چه شد همان است. وی اضافه...

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قهرمانان ورزشی همچون دیگر آحاد ورزشی حضور پرشوری در انتخابات دارند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه استون ویلا به امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، اجازه حضور در المپیک پاریس را نمی‌دهد.