پنج‌شنبه 12 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری ایسنا

پالمیراس با شکست فلامینگو برای دومین سال متوالی قهرمان کوپا لیبرتادورس شد.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور نامزد قرار گرفتن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2021 شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در بین نامزد‌های برترین گلر‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

کم‌گل‌بودن بازی‌های لیگ برتر ایران در‌حالی این روز‌ها برجسته شده که مشخصا سبک بازی تیم‌های ایرانی هم محل سؤال است؛ پس از سپری‌شدن شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر، هنوز تیمی نتوانسته فوتبالی شناور، تماشاگرپسند و البته مبتنی بر خلق موقعیت‌های زیاد به نمایش بگذارد

خبرگزاری ایسنا

لیگ برتر ایران در این روزها بیش از هر زمان دیگری از فقر گل‌زنی رنج می‌برد؛ به طوری که برترین تیم‌های هجومی ایران تا به اینجا آمار نه‌چندان قابل قبول 1.3 گل به ازای هر بازی را به خود اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری تسنیم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به مناظره امروز برنامه ورزش و مردم و البته حوادث و اتفاقات پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش عربستان پاداشی ویژه برای الهلالی ها بعد از قهرمانی در آسیا هدیه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهلمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با چهارمین قهرمانی الهلال عربستان به اتمام رسید تا این تیم به جام جهانی باشگاه‌ها صعود کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو تیم فوتبال الهلال عربستان و پوهانگ استیلرزر کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار گرفتند که تیم فوتبال الهلال توانست با برتری 2 بر صفر برابر نماینده کره، به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها برسد. مراسم جشن قهرمانی این تیم را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش یک رسانه اماراتی از این حکایت دارد که در صورت جذب هافبک آرژانتینی از سوی باشگاه شباب الاهلی، «احمد نوراللهی» از فهرست این تیم خارج نمی‌شود بلکه بازیکن برزیلی اماراتی‌ها این تیم را ترک خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم الهلال عربستان در جدال با پوهانگ استیلرز کره جنوبی به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.