جمعه 13 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری میزان

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین پیش از دیدار برابر الهلال را جمعه شب در ورزشگاه محل مسابقه در ریاض برگزار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امید عالیشاه کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس از برگزاری بازی فردا با حضور تماشاگر خوشحال است.

خبرگزاری دانا

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بازی با الهلال گفت:

وب‌گاه خبر آنلاین

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل الهلال، مسابقه تیمش در مرحه یک چهارم نهایی را فینال زودرس خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره بازی این تیم با الهلال عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی کریمی کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس سابقه دو بار گلزنی به الهلال عربستان را دارد و همواره در مقابل این تیم نام آشنا بهترین عملکرد را از خود ارائه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حامد پاکدل مهاجم تازه وارد پرسپولیس گفت: در این پرسپولیس همه جاه طلب هستند و من و بقیه تازه واردان هم مجبوریم همین تفکر را داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الهلال گفت: مقابل الهلال باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان می‌رود.

خبرگزاری مهر

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور تماشاگران الهلال به بازیکنان پرسپولیس هم انگیزه زیادی می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید عالیشاه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان اظهار کرد: دو کشور ایران و عربستان در حال حاضر در سطح اول فوتبال آسیا هستند. پرسپولیس و الهلال، دو تیم ریشه دار و پرسابقه و پرتماشاگر ایران و عربستان هستند و در سطح خوبی قرار دارند که به این مرحله رسیده‌اند. جای از این، خوشحالم که بازی در حضور تماشاگران برگزار می‌شود. این موضوع علاوه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها از جمله باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر استقبال گرم و میزبانی خوبشان تشکر کنیم. در هر صورت کشور ما و عربستان مشترکات دینی زیادی دارند. ما به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم این دوستی و صلح را بین دو...

وب‌گاه عصر ایران

دیداری که می‌تواند برای ما و هوادارانمان پیام‌آور شادی باشد. بازی بزرگی خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه این تیم و الهلال دو تیم پرتماشاگر و ریشه دار ایران و عربستان هستند، گفت: حضور دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی نشان از کیفیت این دو تیم دارد.

خبرگزاری تسنیم

از نگاه کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس حضور هواداران الهلال عاملی انگیزشی برای سرخپوشان در دیدار فردا شب دو تیم است.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار با الهلال فینال زودرس در لیگ قهرمانان آسیاست گفت: اگر بتوانیم «پرسپولیسی» بازی کنیم و خودمان باشیم قطعا شانس زیادی برای پیروزی خواهیم داشت.