یک‌شنبه 8 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت که با وجود برتری خوب برابر سپاهان هنوز شانس قطعی برای صعود نداریم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از شکست تیمش مقابل الهلال عربستان ابراز تأسف کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سپاهان ایران در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم تیم فوتبال الهلال عربستان به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر سپاهان ایران انتخاب شد.

وب‌گاه فرارو

در جریان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت 19:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک الهلال به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی الهلال عربستان گفت: به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم که هواداری و اشتیاق‌شان بی‌نظیر بود و شبی عالی را برای آسیا و جهان رقم زدند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب ستارگان تیم حریف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی سپاهان و الهلال با نتیجه 3 بر 1 به سود عربستانی‌ها به پایان رسید تا طلای پوشان از رسیدن به مرحله بعدی باز بمانند. بازی سپاهان و الهلال با نتیجه 3 بر 1 به سود عربستانی‌ها به پایان رسید تا طلای پوشان از رسیدن به مرحله بعدی باز بمانند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان...

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌توانستیم گل دوم را به الهلال عربستان بزنیم ولی با بی‌دقتی موفق به این کار نشدیم و گل خوردیم.

وب‌گاه عصر ایران

در این مسابقه سپاهان موقعیت های بسیار زیادی داشت و حتی یک بر صفر هم جلو افتاد اما قدر فرصت ها را ندانست تا الهلال کامبک بزند و حالا ماموریت صعود تقریبا غیرممکن شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و الهلال با برتری شاگردان ژسوس به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

سپاهان ایران در بخش آمار هم قافیه را به الهلال باخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت 19:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک الهلال به پایان رسید. سپاهان یک - الهلال 3 گل‌ها: رامین رضاییان در دقیقه 37 برای سپاهان و مالکوم در دقیقه 57، الکساندر میتروویچ در دقیقه 3+90 و 5+90 عبدالله...

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاهان با نتیجه 3 بر یک مقابل الهلال شکست خورد و کارش برای صعود سخت شد.

خبرگزاری تسنیم

سپاهان در شرایطی که فرصت غلبه بر الهلال را داشت، در دقایق مقابل پُرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی مشهور الهلال عربستان گوش هایش را بست.