شنبه 14 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه فرارو

مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال در آینده‌ای نزدیک به یک تیم اماراتی ملحق خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل باشگاه استقلال فردا راهی امارات خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال اعتقاد دارد بزرگ‌ترین خیانت را به استقلال آنهایی کردند که عشق دیده شدن و شهرت داشته و دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل باشگاه استقلال برای بحث میزبانی آبی‌پوشان از الهلال عربستان راهی امارات خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل باشگاه استقلال به کشور امارات متحده عربی سفر خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه استقلال اعلام کرد احمد مددی مدیرعامل این باشگاه برای بحث میزبانی آبی‌پوشان از الهلال عربستان راهی امارات خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال اعتقاد دارد بزرگ‌ترین خیانت را به استقلال آنهایی کردند که عشق دیده شدن و شهرت داشته و دارند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد و تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در جایگاه جهانی تغییراتی را تجربه کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: اولویت ما حفظ مهدی قایدی بوده و نمی‌توانیم به بازیکنانی که افزایش 600 درصدی قراردادشان را طلب می‌کنند جواب مثبت دهیم چون استقلال جای بازیکن بی تعصب نیست.

وب‌گاه فرارو

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

وب‌گاه تابناک

برای تمدید قرارداد بازیکنی که 2 میلیارد تومان قرارداد دارد ما با مجوزی که اخذ کرده ایم و حاضر شده ایم رقم قرارداد آن بازیکن را به 200 تا 250 درصد همراه با چند آپشن افزایش دهیم که به نظرم فوق العاده است، اما همان بازیکن خواهان افزایش 600 درصدی قرارداد خود است که این خواسته نهایت زیاده خواهی است. ای کاش همین بازیکن مدعی دل هواداران تیم را هم شاد می‌کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: صمد مرفاوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به تنش‌های اخیر بین محمود فکری و فرهاد مجیدی از آنها خواست که به فکر آینده استقلال باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانش سقف قرارداد در نظر گرفته که همین موضوع باعث توقف نقل و انتقالات این باشگاه شده است.