دوشنبه 16 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (10 تیر ماه) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد. از سوی دیگر صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال کشورمان، با 1577 امتیاز با 2 پله صعود نسبت به رده بندی پیشین در سطح آسیایی، به رتبه چهارم قاره کهن رسیده و با 9 پله صعود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاهی جهان ضمن حضور در صدر برترین تیم‌های ایران به رتبه چهارم آسیا صعود کرد.

خبرگزاری ایسنا

باشگاه الهلال عربستان در نهایت بعد از کش و قوس های زیاد قرارداد کاپیتان برزیلی خود را تمدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی خود به انتخاب بهترین مهاجم لیگ قهرمانان در سال 2017 پرداخت که در این نظرسنجی، 2 مهاجم ایرانی و سابق سرخابی‌ها با ستاره اسبق تیم ملی برزیل رقابت خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه الهلال عربستان روز گذشته برای آغاز تمرینات گروهی از تمام بازیکنان و اعضای خود تست کرونا گرفت. قرار است الهلال از امروز (پنجشنبه) تمرینات گروهی اش را آغاز کند. در این تست‌ها لژیونر‌های الهلال که پیش از در زمان ورود به کشور تست کرونا داده بودند، حضور نداشتند. الهلال در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. این تیم متمول...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (3 تیر ماه) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد. اما صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال کشورمان، با 1573 امتیاز در مقایسه با رده بندی پیشین در سطح آسیایی و جهانی یک پله نزول داشته و در جایگاه ششم آسیا و 144 جهان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاهی جهان با وجود سقوط یک پله‌ای همچنان در صدر برترین تیم‌های فوتبال کشورمان قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم شباب الاهلی حریف تیم فوتبال شهر خودرو، فدراسیون فوتبال امارات را به کنارکشیدن از لیگ قهرمانان آسیا تهدید کرد.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال شباب الاهلی امارات قصد دارد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان از لیگ امارات پینهاد همکاری دریافت کرده و احتمال دارد از هدایت الهلال کناره گیری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با رای کاربران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خسرو حیدری و پیمان شیرزادی عنوان بهترین مدافعان راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 لقب گرفتند.

وب‌گاه فرارو

با رای کاربران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خسرو حیدری و پیمان شیرزادی عنوان بهترین مدافعان راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 لقب گرفتند.