یک‌شنبه 8 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه ورزش سه

محمد قربانی نیز با پیشنهادی خارجی مواجه شده و در صورتی که این باشگاه و مورایس با آن موافقت کند، مسیر جدیدی را استارت خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو خیلی قبل تر وقتی که در منچستر یونایتد حضور داشت هم در یک بازی دوستانه مقابل الهلال عربستان شکست خورده بود.

خبرگزاری تسنیم

رسانه عربستانی اعلام کرد باشگاه سپاهان به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای برگزاری دیدار با الهلال عربستان در ورزشگاه نقش جهان تعهد داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، الکساندر میتروویچ بازیکن 203 سانتیمتری و 33 ساله سابقه بازی برای تیم‌هایی مانند مگا بسکت بگلراد، بودوگنوست مونته‌نگرو، متالاک والوو و وراک و ملادست صربستان، پریستری یونان، زلاتوروگ اسلوونی، ربوتنیسکی مقدونیه، الاهلی و الشمال قطر، دینامو تفلیس گرجستان، بوراک بوسنی و هرزگوین، القرین کویت، الهلال عربستان، القوه الجویه عراق، المحرق بحرین، تائویان...

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت AFC به دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در دور یک‌هشتم نهایی پرداخت و از سپاهان به عنوان رقیبی دشوار برای الهلال یاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم کریستیانو رونالدو با نتیجه 2 بر صفر مغلوب الهلال عربستان شد. تیم کریستیانو رونالدو با نتیجه 2 بر صفر مغلوب الهلال عربستان شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم‌های النصر و الهلال عربستان در دیدار پایانی سیزن کاپ ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2-0 آبی‌ها به پایان رسید. جدال به اصطلاح دوستانه دو رقیب پایتخت‌نشین کم‌حاشیه نبود و هواداران الهلال مثل دربی‌های گذشته برای بر هم زدن...

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو به فریادهای هواداران الهلال پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

تورنمنت سه جانبه موسم الریاض ساعاتی پیش با قهرمانی الهلال عربستان به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

الهلال با پیروزی مقابل النصر قهرمان سیزن کاپ ریاض شد.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران تیم ملی قطر پس از پیروزی شب گذشته مقابل ایران جشن بزرگی را برپا کردند.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک نساجی مازندران جدال خاصی را مقابل آلومینیوم خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو و اندرسون تالیسکا در آخرین جلسه تمرینی النصر پیش از بازی با الهلال عربستان شرکت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مارکا امروز درخشش موسی التعمری برابر کره را بازتاب داد و نوشت، اردن، تیم بدون عنوان قهرمانی در آسیا، با درخشش لیونل مسی خود حالا در فینال جام ملت های آسیا حضور دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

الهلال عربستان رکورد تاریخی رئال و بارسلونا در نقل و انتقالات را شکست.