دوشنبه 16 مهر 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، براساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (28 بهمن) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با صعود 3 پله‌ای نسبت به رده بندی قبل و با 4327 امتیاز در رتبه 131 جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است. در این رده بندی پرسپولیس تهران با 3975 امتیاز و با 3 پله سقوط و قرار گرفتن در رده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو ایران مقابل رقبا برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

2 تیم فوتبال شهرخودرو و استقلال در دومین دیدار خود در مرحله گروهی فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان و الاهلی عربستان قرار می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری 4 دیدار وارد هفته دوم خود می‌شود, جایی که تیم‌های ایرانی استقلال و شهر خودرو به مصاف رقبا‌یشان می‌روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شهرخودرو ایران مقابل پاختاکور ازبکستان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه معزعلی مهاجم تیم حریف در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دو کارته شده بود به AFC شکایت کردند که بازی کردن این مهاجم قطری غیرقانونی بوده است. قانون 38.4 در بند 38 آئین نامه انضباطی و اخلاقی و قسمت چهارم آمده است:" محرومیت از بازی در نتیجه دریافت چند کارت زرد برای یک بازیکن در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو ایران مقابل رقبایشان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال الشارجه امارات در حالی سومین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند که این تیم برای انتقام شکست 11 سال قبل برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه رسمی باشگاه پاختاکور در گزارشی پیش از دیدار برابر شهر خودرو، نماینده فوتبال کشورمان را به نوعی دست کم گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال شهرخودرو ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشکسوت فوتبال کشورمان نسبت به حضور اسکوچیچ در تیم ملی بزرگسالان ایران واکنش نشان داد.