شنبه 15 اردیبهشت 1403

الهلال عربستان

الهلال عربستان

وب‌گاه ورزش سه

هافبک ایرانی جدید اورنبورگ مشغول تمرین در این تیم برای حضور در رقابت‌های رسمی است.

وب‌گاه الف

پرسپولیس بهترین تیم ایران و یازدهم آسیا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس در رده‌بندی جدید باشگاهی که توسط فیفا رونمایی شد، جایگاه بهترین تیم ایرانی را در اختیار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس در رده‌بندی جدید باشگاهی که توسط فیفا رونمایی شد؛ جایگاه بهترین تیم ایرانی را در اختیار دارد. پرسپولیس بهترین تیم ایران شد به گزارش عرشه آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس در رده‌بندی جدید باشگاهی که توسط فیفا رونمایی شد؛ جایگاه بهترین تیم ایرانی را در اختیار دارد.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال پرسپولیس در رده‌بندی جدید باشگاهی که توسط فیفا رونمایی شد؛ جایگاه بهترین تیم ایرانی را در اختیار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

فیفا ابزار جدیدی را برای اطلاع رسانی به هواداران از شرایط تیم محبوب‌شان و شانس حضورش در جام جهانی باشگاه‌ها فراهم کرده است.

خبرگزاری تسنیم

دو باشگاه عربستانی و آلمانی برای جذب مدافع فرانسوی میلان در نقل‌وانتقالات تابستان 2024 رقابت خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از شاگردان جواد نکونام خواست بازی با سپاهان را فراموش کنند و بدون توجه به مسائل دیگر به مسیر قهرمانی ادامه دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال سپاهان با مواریس نه تنها در بحران به سر می برد که نشان می دهد توان جدال ها و اتفاقات بزرگ و حساس را هم ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد قربانی با پیراهن تیم جدیدش در لیگ روسیه معرفی شد. محمد قربانی با پیراهن تیم جدیدش در لیگ روسیه معرفی شد. به گزارش عرشه آنلاین، در روز شکست تلخ سپاهانی ها در ورزشگاه ازادی، از محمد قربانی ستاره جوان سابق طلایی پوشان در تیم جدیدش یعنی اورنبرگ روسیه رونمایی شد. قربانی به تازگی با امضای قراردادی به مدت سه فصل و نیم به این تیم روسی پیوسته بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید نورافکن پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما می توانستیم برنده این بازی باشیم. چند موقعیت را از دست دادیم و در اثر یک غفلت دروازه مان باز شد. تلاش زیادی برای زدن گل کردیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ هایمان به گل تبدیل نشد. وی افزود: با اینکه امروز شکست خوردیم اما بازیکنان در رختکن هم قسم شدند که از بازی آینده که برابر...

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل دوم خرید زیادی را انجام نداد و حالا خبر از مذاکره مدیران باشگاه با دو بازیکن گمنام آمریکای جنوبی به گوش می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربیان تیم های سپاهان و استقلال تاکنون 3 بار به مصاف هم رفته اند که ژوزه مورایس دست بالاتر را نسبت به جواد نکونام دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل دوم خرید زیادی را انجام نداد و حالا خبر از مذاکره مدیران باشگاه با دو بازیکن گمنام آمریکای جنوبی به گوش می رسد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه سانتوس برزیل گفت که برای جذب نیمار برنامه دارند اما همه چیز به نظر این بازیکن بستگی خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با انجام 3 دیدار امروز در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.