شنبه 29 اردیبهشت 1403

الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش

وب‌گاه ورزش سه

بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های نوجوانان آسیا در گروه I امروز در شهر بیشکک با بازی ایران - لائوس آغاز می‌شود و در بازی دوم، تیم هنگ کنگ مقابل تیم میزبان (قرقیزستان) بازی خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه هال‌سیتی که الهیار صیادمنش را در خدمت دارد شوتا آرودلادزه، سرمربی خود را اخراج کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شجاع خلیل‌زاده زیرنظر پزشکان قرار دارد و با نظر آنها اعلام شده که او دو هفته نیاز به استراحت دارد تا دوباره بتواند در مستطیل سبز حاضر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: کارلوس کی روش هیچ تماسی با الهیار صیادمنش نگرفته است. بازیکن هال سیتی که در این برهه از زمان مصدوم است و شاید به همین بهانه شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی را از دست بدهد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی ترجیح داد اولویت را به لژیونر‌های تیم ملی بدهد و روی 14 بازیکن داخلی خط قرمز کشید.

وب‌گاه گسترش

تمرینات تیم ملی چهارشنبه هفته جاری در زمین شماره 2 تیم ملی با 24 بازیکن داخلی آغاز می‌شود و ملی پوشان تا شنبه در تهران تمرین خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لژیونر‌ها در اتریش به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و اینطور می‌توان گفت هر لژیونری به اردوی تیم ملی دعوت شود حضورش در ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در اتریش قطعی خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

لژیونر‌ها در اتریش به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و اینطور می‌توان گفت هر لژیونری به اردوی تیم ملی دعوت شود حضورش در ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در اتریش قطعی خواهد بود،

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سایت خبری «sapo» با بررسی مصدومیت ستاره فوتبال ایران نوشت: مصدومیت «مهدی طارمی» در دیدار برابر اسپورتینگ موجب نگرانی هواداران شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیزیوتراپ تیم ملی ابراز امیدواری کرد که امیری به جام جهانی برسد.

وب‌گاه ورزش سه

فیزیوتراپ با سابقه تیم ملی ابراز امیدواری کرد که امیری به جام جهانی برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پزشک تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت مصدومان ملی‌پوشان را تشریح کرد و در خصوص شدت مصدومیت «الهیار صیادمنش» گفت: منتظر دریافت اطلاعات کامل‌تری از او هستیم.

خبرگزاری مهر

حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

با تایید مصدومیت اللهیار صیادمنش از ناحیه همسترینگ، سرمربی هال‌سیتی می‌گوید تعداد بالای مصدومیت‌های تیمش علتی جز بدشانسی ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

همسر الهیار صیادمنش در اینستاگرام عکس عجیبی را از حضور خود در فروشگاه منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در صورت جدی بودن آسیب دیدگی صیادمنش، این احتمال وجود دارد که این مهاجم اردوی شهریورماه تیم ملی ایران را هم از دست بدهد؛ اردویی که برای تیم ملی ایران قبل از جام جهانی حیاتی است.