سه‌شنبه 5 تیر 1403

الکسیس سانچز

الکسیس سانچز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس اعلام وزیر بهداشت شیلی، «الکسیس سانچر» و «آرتورو ویدال» پس از بازگشت به این کشور برای بازی در تیم ملی شیلی در انتخابی جام جهانی، قرنطینه خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

2 بازیکن صاحب نام فوتبال جهان به دلیل مشکوک بودن به بیماری کرونا قرنطینه خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاره شیلیایی تیم اینتر مبتلا به ویروس کرونا نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شبکه‌ی شیلیایی Canal del Ftbol ادعا کرد، نتیجه تست کرونا الکسیس سانچز بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان مثبت اعلام شد. این درحالی است که تیم فوتبال اینتر، امشب باید به مصاف تیم لودوگورتس بلغارستان برود. بحران کرونا در فوتبال ایتالیا ویروس کرونا در کشور ایتالیا به سرعت در حال گسترش است. تاکنون نتیجه تست کرونا 470 نفر در ایتالیا مثبت اعلام شده و 12 نفر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از سایت‌های شیلیایی مدعی شد: الکسی سانچز بازیکن ملی پوش این کشور و عضو باشگاه اینتر میلان ایتالیا از ویروس کرونا آسیب جدی می‌بیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهمترین دیدار هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های همشهری میلان و اینتر در دربی موسوم به دلامادونینا امشب برگزار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «اوله گانر سولسشر» با اعلام خبر بازگشت «الکسیس سانچز» به اولدترافورد در تابستان سال جاری، تاکید کرد که ستاره شیلیایی ثابت خواهد کرد که منتقدانش در اشتباه بوده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی افراد به مجسمه بازیکن معروف تیم اینتر میلان حمله کرده و به آن خسارت وارد کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با درخشش در بازی امروز تیمش برابر کالیاری، به رکوردی استثنایی که پیش از این تنها در اختیار مهاجم پیشین بارسلونا بود دست یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک رسانه انگلیسی پرتاب اوت مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 را یکی از 30 اتفاق جالب جهان فوتبال قلمداد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از بازیکنان سرشناسی که در سال 2019 راهی تیم‌های جدید شدند، نتوانستند در این باشگاه‌ها درخشش لازم را داشته باشند.