سه‌شنبه 1 خرداد 1403

الکس مورگان

الکس مورگان

خبرگزاری ایسنا

نامزدهای جوایز گلوب ساکر 2021 همزمان با نزدیک شدن به پایان سال اعلام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزدهای نهایی بهترین‌های فوتبال جهان در سال 2021 توسط «گلوب ساکر» معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نامزدهای نهایی بهترین‌های فوتبال جهان در سال 2021 توسط «گلوب ساکر» معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون پا به مستطیل سبز فوتبال نهاده و او به تازگی موفق شده تا با درخشش در یورو 2020 با رکورد تاریخی بیشترین تعداد گل ملی فوتبال مردان که پیش از این به تنهایی در اختیار علی دایی بود، برابر شود. علی دایی و کریستیانو رونالدو هر دو با 109 گل بیشترین تعداد گل ملی در فوتبال مردان را دارند اما رونالدو حتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

همین چند روز پیش بود که تیم فوتبال زنان بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا با برتری چهار بر صفر مقابل تیم چلسی عنوان قهرمانی این فصل را به دست آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «الکس مورگان» ستاره آمریکایی تیم فوتبال زنان باشگاه تاتنهام در دیدار این تیم برابر برایتون که با پیروزی سه بر یک اسپرز همراه شد، نخستین گل خود را هفت ماه بعد از وضع حمل به ثمر رساند.

خبرگزاری ایسنا

عجیب نبود که شنبه‌شب و پس از اعلام نتایج انتخابات 2020 آمریکا، بسیاری از ورزشکاران سرشناس آمریکایی از شکست ترامپ ابراز خوشحالی کردند. مگان راپینو و الکس مورگان، ستارگان تیم فوتبال زنان ایالات متحده و البته لبرون جیمز، فوق ستاره بسکتبال آمریکا از جمله کسانی بودند که بلافاصله از شکست ترامپ ابراز شادمانی کردند.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا

خبرگزاری ایسنا

بازیکن تیم اورلندو پراید یک فصل به صورت قرضی برای تاتنهام بازی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس تایید باشگاه تاتنهام ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال زنان این باشگاه انگلیسی ملحق شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «الکس مورگان» کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا که در جام جهانی 2019 فرانسه یکی از ارکان قهرمانی این تیم بود، به تازه‌ترین عضو این تیم بدل شد که مادر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

الکس مورگان ستاره تیم ملی زنان آمریکا صاحب نخستین فرزندش شد و نام او را چارلی النا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در واکنش به شکست پرونده شکایت آنان در خصوص برابری دستمزدها گفت: از مبارزه دست نمی‌کشیم.