دوشنبه 26 شهریور 1403

امارات می‌خواهد قدرت‌نمایی کند / اگر گواردیولا برود سیتی کهکشانی می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امارات می‌خواهد قدرت‌نمایی کند / اگر گواردیولا برود سیتی کهکشانی می‌شود!

در صورت جدایی پپ گواردیولا از سیتی این باشگاه تابستان آینده 300 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در منچسترسیتی این باور بیش از هر زمان دیگری تقویت شده که پپ گواردیولا در پایان فصل جاری و همزمان با پایان قراردادش منچسترسیتی را ترک خواهد کرد.

این در حالی است که منچسترسیتی مصمم است پپ را به ماندن راضی کند ولی به نظر می‌رسد گواردیولا مثل یورگن کلوپ به این نتیجه رسیده که دوران حضور او در فوتبال انگلیس به پایان رسیده و او باید ماجراجویی جدیدی را در یک لیگ دیگر دنبال کند. حتی گفته شده بود که سیتی به گواردیولا اعلام کرد که تا کریسمس وقت دارد که نظر نهایی و قطعی‌اش را به باشگاه اطلاع دهد.

علت این درخواست سیتی از گواردیولا این است که مالکان اماراتی باشگاه قصد دارند در صورت جدایی گواردیولا با سرمایه‌ای هنگفت وارد بازار شده و چندین بازیکن بزرگ را به تیم‌شان اضافه کنند.

این گزارش مدعی است در یکی دو سال گذشته هم سیتی قصد داشت چند بازیکن نامدار و مطرح دنیا را بخرد ولی گواردیولا اصرار داشت که ورود بازیکنان بزرگ یکدستی تیم او را به هم می‌زند. با توجه به وزن بالای گواردیولا مدیران باشگاه در نهایت مقابل خواسته او تسلیم شدند.

مبلغ مد نظر منچسترسیتی برای هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات حدود 300 میلیون پوند یا بیش از 350 میلیون یورو اعلام شده است. جالب اینکه سیتی همین حالا به دلیل تخطی از قوانین فرپلی مالی با تهدید جدی مواجه است. اما مدیران سیتی معتقدند با توجه به فروش‌هایی که اخیرا داشته‌اند و فصل آینده چند بازیکن دیگر هم به فهرست خروجی‌ها اضافه می‌کنند می‌توانند بدون نقض فرپلی مالی در بازار هزینه کنند.

امارات می‌خواهد قدرت‌نمایی کند / اگر گواردیولا برود سیتی کهکشانی می‌شود! 2