چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2510 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. آزادراه کرج - قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته مدیر مرکز کدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه...

وب‌گاه فرارو

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا 17 و 18 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به افزایش 7.1 درصدی تردد خودروها در محورهای برون‌شهری جزئیات محدودیت ترافیکی تا شنبه هفته آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

ماجرای وزیر کینه جو و تشرف ابوراجح حمامی به خدمت صاحب‌الزمان، از جمله موضوعاتی هستند که در دو کتاب درباره امام زمان (عج) منتشر شده اند.

خبرگزاری مهر

علی‌اصغر عزتی‌پاک در مراسم رونمایی کتاب «خون می گذشت» گفت: من با این کتاب تاریخ کاشان را مرور کردم و تاریخ معاصر کاشان برای من با رسول‌زاده شکل گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در پیامی برای همایش «دیپلماسی مقاومت: نکوداشت مرحوم شیخ الاسلام» از مقام این دیپلمات حامی مقاومت و حق تجلیل کرد و گفت که مرحوم شیخ الاسلام مشعل انتظار مهدویت را به دوش می‌کشید و برای تحقق آن تلاش می‌کرد. سید حسن نصرالله، وی را مرد انقلاب و کشور، دیپلمات انقلابی و مبارز پیرو خط امام دانست و گفت که او حامل...

خبرگزاری مهر

پلیس راهور کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو را اعلام کرد؛ به این ترتیب تردد انواع وسایل نقلیه درروزهای 5 شنبه و جمعه از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که 500 هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، 250 هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که...

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم امام علی علیه‌السلام در آستانه نیمه شعبان با بیش از 2 هزار و 500 شاخه گل طبیعی تزئین و بخشی از این گل‌های طبیعی بالای ضریح حرم علوی نصب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اوضاع پیچیده کنونی جهان و مشابهت‌های آن با بحران‌های سال 1928 که منجر به جنگ جهانی دوم گردید، گمانه زنی‌هایی را برای تکرار حادثه‌ای مشابه آن چه در اوایل قرن بیستم در وقوع جنگ دوم جهانی اتفاق افتاد این بار در اوایل قرن 21 در قالب جنگ جهانی سوم تقویت می‌نماید، به گونه‌ای که اگر جنگ در ابعاد جهانی هم حادث نگردد که هنوز شرایط آن تکمیل نشده است، پی آمد‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 آذر امسال خبر کشف جسد مرد میانسالی سوار بر خودروی نیسانش در بزرگراه امام علی به بازپرس وحید ناصری اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر دانشجو که پدرخوانده‌اش را به قتل رسانده بود و با صحنه‌سازی سعی داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد، پس از 40 روز لب به اعتراف گشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: 6 آذر امسال خبر کشف جسد مرد میانسالی سوار بر خودروی نیسانش در بزرگراه امام علی به بازپرس وحید ناصری اعلام شد.