چهارشنبه 4 مهر 1403

امباپه هرگز به این تیم نمی‌رود: خیلی سرده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امباپه هرگز به این تیم نمی‌رود: خیلی سرده!

کیلیان امباپه در مواجهه با یک هوادار آرسنال پاسخی جالب به او داد و گفت انتقالش به تیم میکل آرتتا غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان آینده عملا قطعی شده اما با توجه به اینکه این انتقال هنوز رسمی نشده است برخی هواداران همچنان درباره پیوستن ستاره بزرگ فرانسوی به تیم محبوب‌شان رویاپردازی می‌کنند.

کیلیان امباپه اخیرا در مواجهه با یک هوادار خیال او را راحت کرده و گفت انتقالش به تیم انگلیسی‌ای که این هوادار مایل بود امباپه را با پیراهن این تیم ببینند غیرممکن است.

در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده امباپه با هواداری مواجه شد که از او خواست تابستان آینده راهی لندن شدن و پیراهن آرسنال را به تن کند. امباپه در مواجهه با این درخواست ابتدا لبخند زد و بعد گفت:" امکان ندارد. هوا آنجا خیلی سرد است".

درخواست این هوادار آرسنالی چندان هم بی‌دلیل نیست کما اینکه مدتی پیش میکل آرتتا به شکل تلویحی به احتمال انتقال امباپه به آرسنال اشاره کرد و خبرساز شد. در کنار آرسنال از لیورپول هم به عنوان یکی از مقاصد احتمالی امباپه در انگلیس یاد می‌شد ولی در نهایت خبرهایی که توسط رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی منتشر شد نشان می‌داد که انتقال او به رئال مادرید را باید قطعی‌شده دانست.

امباپه هرگز به این تیم نمی‌رود: خیلی سرده! 2