سه‌شنبه 12 تیر 1403

امبولو: / ما قوی هستیم، انگلیس و اسلواکی فرقی ندارند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امبولو: / ما قوی هستیم، انگلیس و اسلواکی فرقی ندارند!

بریل امبولو، ستاره سوئیس، می‌گوید آنها در بازی با ایتالیا به خوبی عمل کرده‌اند و مستحق صعود به مرحله بعد بوده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024، تیم ملی فوتبال سوئیس با یک نمایش عالی، ایتالیا را با نتیجه 2-0 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

سوئیس که به عنوان یکی از تیم‌های آماده این رقابت‌ها شناخته می‌شود، با بازی منطقی و محکم خود توانست به طور کامل ایتالیا را در حمله و دفاع مهار کند.

در این بازی، سوئیس توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و از شروع تا پایان بازی، به شکلی حرفه‌ای و کاملاً تاکتیکی عمل کند. این تیم توانست به طور مداوم فشار را بر تیم ایتالیا افزایش دهد و از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی بهره ببرد.

پس از بازی، بریل امبولو، مهاجم سوئیس در مصاحبه‌ای به این بازی پرداخت:«من خوشحالم و به این نتیجه افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم مستحق برد بودیم. ما مقابل یک تیم باکیفیت بازی کردیم. ما به‌طور مقتدر و محکم بازی کردیم و فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. ما یک بازی واقعاً خوب انجام دادیم و در لحظه‌ی مناسب گل زدیم. من به تیم، کادر فنی و تمام مردم کشورم افتخار می‌کنم.»

درباره پیروزی ما مقابل ایتالیا، امبولو افزود:«نشان دادیم که چقدر قوی هستیم. ما مستحق صعود به مرحله یک چهارم نهایی بودیم و برای این بازی بسیار زحمت کشیدیم. ما خیلی خوشحالیم، اما پس از پیروزی فقط به مرحله بعدی فکر می‌کنیم و آماده برای رقابت با اسلواکی یا انگلیس هستیم.»

امبولو: / ما قوی هستیم، انگلیس و اسلواکی فرقی ندارند! 2