جمعه 10 فروردین 1403

امروز آخرین مهلت نام‌نویسی داوطلبان دستیاری

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
امروز آخرین مهلت نام‌نویسی داوطلبان دستیاری

داوطلبان در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا ساعت 24 امروز دوشنبه 22 فروردین ماه جاری فرصت دارند در این آزمون شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، ثبت نام برای شرکت در چهل و نهمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه، اول اسفند ماه گذشته آغاز شده بود.

مهلت ثبت نام جاماندگان چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی که از روز شنبه 20 فروردین ماه جاری توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شده بود، ساعت 24 امروز دوشنبه 22 فروردین ماه پایان می‌یابد و تا این زمان داوطلبان فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود در آزمون اقدام کنند.

طبق اعلام شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

این شورا درباره قدیمی بودن برخی منابع آزمون دستیاری پزشکی و رأی دیوان عدالت اداری در خصوص تغییر این منابع نیز تاکید کرد: دیوان عدالت اداری بر اساس مصوبات قبلی وزارت بهداشت مبنی بر این که منابع آزمون دستیاری هر 2 تا 5 سال یک بار باید تغییر کند، رأی به تغییر منابع آزمون داده بود که با حذف شرط سال و رفع نقص مصوبات، مشکل قدیمی بودن منابع حل شد و منابع آزمون دوره 49 تغییری نمی‌کند.

همچنین معاونت آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیأت بورد، تعیین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می‌کند.

انتهای پیام