شنبه 6 مرداد 1403

وزارت بهداشت

وزارت بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که اسرائیل می‌خواهد با طرح ادعای هدف قرار دادن رهبران مقاومت، نگاه‌ها را از جنایت خود در خان یونس منحرف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش حماس گفت که هدف دشمن از تشدید جنایات خود علیه مردم غزه اعمال فشار بر مذاکرات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه، 190 تاسیسات این آژانس در این باریکه تخریب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقامات آنروا اعلام کرد که ز آغاز جنگ غزه، 190 تاسیسات این آژانس در این باریکه تخریب شده است.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

وب‌گاه گسترش

علیرضا حیدری گفت: یکی از کلیدهای حل مشکل سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی در آینده و یا کاهش حجم مشکلات آن‌ها، بحث اصلاح نظام حکمرانی درون سازمان و مقید کردن این نظام حکمرانی به رعایت شاخص‌های مربوط به حیات و ممات این مجموعه است. آنچه امروز می‌بینیم این است که تغییرات حاکمیتی در حوزه سرمایه‌گذاری، تولیدی، درمان و بیمه‌ای افق سازمان تامین اجتماعی را تار کرده زیرا شیوه مشارکت...

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت وزیر بهداشت، گفت: مهم‌ترین فاکتور تاثیرگذار در انتقال بیماری و تب دنگی، محیط است این محیط است که اجازه رشد، گزش، تولید مثل و انتقال بیماری را به پشه می‌دهد و اگر بتوانیم اگر محیط را برای پشه ناسالم کنیم و اجازه تخم‌ریزی ندهیم، می‌توانیم گام خوبی در جهت کنترل بیماری برداریم.

وب‌گاه تابناک

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: هم اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: «هم‌اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.»

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: هم اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع از شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر بهداشت خبر داد که در حال حاضر در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، گیلان و مازندران پشه آئدس صید شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در پی افزایش موارد گزارش شده از تب دنگی یا تب دانگ، وزارت بهداشت در یک بسته آموزشی، توضیحاتی را درباره این بیماری ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت نوار غزه امروز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 4 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن 141 نفر شهید و 400 نفر دیگر هم مجروح شده است. این وزارتخانه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 38 هزار و 584 نفر و تعداد مجروحان هم به 88 هزار و 881 نفر رسیده است....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.