یک‌شنبه 17 تیر 1403

امن‌ترین قفل هوشمند جهان کدام است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
امن‌ترین قفل هوشمند جهان کدام است؟

قفل هوشمند از جمله فناوری‌های جدیدی است که شاید هنوز تعداد زیادی از مردم آن را نشناخته باشند. از ویژگی‌های این قفل کنترل از راه دور، بازگشایی سریع و راحت، امنیت بالا و چندگانه، ظاهر مدرن و جذاب است. قفل هوشمند از جمله فناوری‌های جدیدی است که شاید هنوز تعداد زیادی از مردم آن را نشناخته باشند. از ویژگی‌های این قفل کنترل از راه دور، بازگشایی سریع و راحت، امنیت بالا و چندگانه، ظاهر مدرن...

قفل هوشمند از جمله فناوری‌های جدیدی است که شاید هنوز تعداد زیادی از مردم آن را نشناخته باشند. از ویژگی‌های این قفل کنترل از راه دور، بازگشایی سریع و راحت، امنیت بالا و چندگانه، ظاهر مدرن و جذاب است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ ایمن‌ترین قفل‌های هوشمند در جهان قفل‌های دیجیتالی هستند که به صورت تخصصی ساخته می‌شوند. برای انتخاب بهترین قفل دیجیتالی شما باید به ویژگی‌های محصول توجه کنید. علاوه بر اینکه قفل اتوماتیک باید ظاهر ایده‌آل و جذابی داشته باشد، اما سطح امنیت بالا اولین و مهم ترین ویژگی آن است که باید در نظر گرفت. برخی از این قفل‌ها دارای مکانیزم تشخیص سرقت و رمزگذاری‌های قدرتمندی هستند که تلاش برای نفوذ به سیستم را خنثی می‌کنند.

انواع برندهای قفل هوشمند و دیجیتال

قفل دیجیتال یوکا (Yucca): به صورت تخصصی روی قفل‌های دیجیتال کار می‌کنند و از امنیت بسیار بالایی برخوردارند.

قفل دیجیتال درب یال (Yale): این برند نیز یکی از بهترین و امن‌ترین تولیدکنندگان قفل‌های دیجیتال در جهان محسوب می‌شود.

قفل هوشمند سامسونگ: با اینکه سامسونگ به صورت تخصصی روی قفل‌های دیجیتال کار نمی‌کند، اما محصولات این برند نیز از امنیت بالایی برخوردارند.

قفل هوشمند فیلیپس و هوم لاک: این برندها نیز جزو بهترین و امن‌ترین قفل‌های هوشمند در بازار هستند.

قفل هوشمند سامسونگ

در بین انواع قفل‌های دیجیتال قفل سامسونگ امروزه فروش خوبی در بازار دارد. قفل اتوماتیک سامسونگ محبوبیت زیادی دارد؛ زیرا ظاهر ایده‌آل و جذابی دارد و بهترین گزینه برای درب‌های ضد سرقت چینی به شمار می‌آید؛ همچنین این قفل‌ها مجهز به سیستم‌هایی نظیر اعلان حریق، ضد سرقت، ضد شوک، امنیت خروج و غیره هستند.

قفل هوشمند فیلیپس

قفل هوشمند فیلیپس متعلق به کشور چین است. دستگیره‌های دیجیتال برند فیلیپس به‌خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند، محبوب هستند. اگر می‌خواهید با کم‌ترین هزینه باکیفیت‌ترین قفل دیجیتال را خریداری کنید، برند فیلیپس مقرون به‌صرفه‌ترین انتخاب برای شما است. این نوع دستگیره اتوماتیک سنسور اثر انگشت دارد و دارای صفحه لمسی گوریلا گلس هم بوده که دوام قفل در برابر خط و خش را بالا می‌برد.

برای فضاهایی مثل خانه / آپارتمان، ادارات، هتل‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، واحدهای صنعتی، مراکز تجاری و غیره می‌توانید از عملکرد بی‌نظیر دستگیره دیجیتال فیلپیس استفاده کنید؛ چراکه رمزگذاری پیچیده، حسگرهای ضد دست‌کاری و تایید هویت اثرانگشت از جمله ویژگی‌های کلیدی دستگیره هوشمند فیلیپس هستند.

قفل هوشمند هوم لاک

قفل دیجیتال هوم لاک جزو محصولات هوشمندی است که به‌خاطر ضریب امنیت بالا، بسیار پرطرفدار بوده و قابلیت نصب روی درب‌های چوبی و ضد سرقت را هم دارد. این محصول را می‌توانید به راحتی به اپلیکیشن موبایل متصل کنید و از حالت قفل دوگانه اتوماتیک آن بهره ببرید.

قفل دیجیتال یوکا

در دسته‌بندی انواع دستگیره هوشمند، برند ایرانی یوکا هم با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، از بهترین‌ها به‌حساب می‌آید. یوکا چندین مدل قفل را هم تولید و روانه بازار کرده است.

هر کدام از محصولات با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، توانسته‌اند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنند. نحوه بازگشایی اکثر قفل‌های دیجیتال یوکا از طریق رمز، اثرانگشت و کارت بوده و ویژگی تشخیص چهره هم از جمله قابلیت‌هایی است که قیمت این محصول را کمی بالا می‌برد. در مورد کیفیت ساخت این قفل اتوماتیک هیچ‌گونه شک و تردیدی نیست؛ زیرا از متریال با کیفیتی برای ساخت آن استفاده شده است.

قفل دیجیتال درب یال

برند یال تولید کننده یکی از بهترین قفل‌های هوشمند است که از ویژگی‌های امنیتی بسیار بالایی هم برخوردار است. محصولات دستگیره هوشمند یال به خاطر قیمت مناسب و گارانتی معتبری که دارد، در دسته‌بندی بهترین قفل‌های هوشمند قرار می‌گیرد. دسترسی آسان، امنیت بالا و طراحی فوق‌العاده در کنار آپشن‌های بی‌نظیری چون کنترل از راه دور، ضد هک، شب‌بند، آلارم‌های هشدار، قفل کودک و غیره همگی از ویژگی‌های ترغیب‌کننده این محصول هستند.

در مورد قیمت این قفل‌های هوشمند، بسته به مدل و برند آنها، قیمت‌ها متفاوت است. در کل قفل‌های دیجیتال یوکا و یال گران‌تر از سایر برندها هستند و قیمت آن‌ها بین 3 تا 5 میلیون تومان متغیر است. قفل‌های هوشمند سامسونگ، فیلیپس و هوم لاک نیز در محدوده 2 تا 4 میلیون تومان قیمت دارند.

منبع: کاماپرس هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

امن‌ترین قفل هوشمند جهان کدام است؟ 2
امن‌ترین قفل هوشمند جهان کدام است؟ 3
امن‌ترین قفل هوشمند جهان کدام است؟ 4