شنبه 6 مرداد 1403

چین

چین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که رئیس جمهوری روسیه، قصد تماس با تارمپ را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بزرگترین مزرعه گندم جهان در منطقه جنوب غربی لتبریج، آلبرتا، کانادا واقع شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه امروز از حمله به محل استقرار نیروهای اوکراینی با استفاده از جنگنده سوخو -34 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر چین در کابل اعلام کرد که این کشور برای کمک به خانواده‌های مهاجران بازگشته به افغانستان، یک‌صد میلیون یوان به حکومت سرپرست طالبان کمک اعطا خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صنعت نرم‌افزار‌های نوین مالی یا به اصطلاح فینتک در ایران، یک صنعت نوپا و نوظهور است که برای اثرگذاری در اقتصاد بی‌تردید، نیازمند حمایت همه‌جانبه متولیان، نهاد‌های مرتبط در این حوزه و مشارکت صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران و آحاد مردم کشور است. در راستای رفع چالش‌های مطرح حوزه مالی اعم از بورس، بانک و بیمه و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار حول...

وب‌گاه گسترش

قیمت طلای جهانی در هفته گذشته، با وجود روند کم‌جانی که در ابتدای هفته طی کرد، در روزهای پایانی به بالاترین سطح یک ماه گذشته یعنی ارتفاع 2420 دلاری رسید. رویدادهای مهم چین و ایالات متحده سرنوشت طلای جهانی در هفته آینده را مشخص خواهد کرد.

وب‌گاه الف

سازمان گردشگری ملل متحد در جدیدترین آمار منتشر شده، شمار گردشگران بین‌المللی ورودی به ایران را در سه ماه نخست سال 2024 اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سازمان توسعه و تجارت گفت: در سه ماهه اول سال در بخش کشاورزی رشد 24 درصدی در بخش صادرات را تجربه کرده ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف از «بریکس‌پی» به‌عنوان سیستم پولی و بانکی مستقل از سیستم‌های بین‌المللی نام می‌برد و عنوان می‌دارد که کشورها از طریق آن می‌توانند تبادلات مالی پولی و تجاری را با یکدیگر انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه انگلیسی گزارش کرد که به نظر می‌رسد تصمیم دموکرات‌ها برای برکناری بایدن به عنوان نامزد این حزب، پس از ترور نافرجام ترامپ دیگر فایده‌ای نداشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه‌ی رونمایی، جزئیات بیشتری از گوشی‌های تاشدنی جدید شیائومی میکس فلیپ و میکس فولد 4 فاش شده است. در آستانه‌ی رونمایی، جزئیات بیشتری از گوشی‌های تاشدنی جدید شیائومی میکس فلیپ و میکس فولد 4 فاش شده است. به گزارش عرشه آنلاین، براساس گزارش زومیت، در آستانه‌ی رونمایی از سه مدل پرچمدار گوشی شیائومی به نام‌های میکس فولد 4، میکس فلیپ و ردمی K70 اولترا در بازار چین، رنگ‌بندی و جزئیات...

وب‌گاه الف

با وجود گذشت ماهها از مطرح شدن ابهامات مربوط به تولید موبایل نوکیا بدون ارتباط با برند اصلی، همچنان وزارت صمت در این خصوص موضع عمومی و شفاف اتخاذ نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بزرگترین مزرعه گندم جهان در منطقه جنوب غربی لتبریج، آلبرتا، کانادا واقع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش 30 درصدی قیمت بلیت قطار‌های داخلی نرخ مسیر پرتردد تهران - مشهد به بیش از 300 هزار تومان رسید.

خبرگزاری مهر

در دیدار رییس دانشگاه تبریز و سفیر چین در ایران زمینه‌های همکاری دانشگاه تبریز و دانشگاه‌های چین مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.