چهارشنبه 2 آبان 1403

چین

چین

وب‌گاه عصر ایران

پژوهشگران «مؤسسه کارولینسکا»(Karolinska Institute) و «آکادمی علوم پزشکی چین»(CAMS) یک مولکول آران‌ای را شناسایی کرده‌اند که برای ترمیم زخم مهم است. این پژوهش می‌تواند پیامدهای مثبتی را برای درمان زخم‌هایی به همراه داشته باشد که ترمیم آنها دشوار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی سعیدی گفت: بشر در تاریخ خود، دو بار شاهد جابجایی قدرت بوده و تحولات خاورمیانه نشان از یک جابجایی قدرت است

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا گلزار استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران، چندی پیش به کشور قطر سفر کرد تا علاوه بر دیدار و گفت وگو با سران کشورهای مختلف، در اجلاس مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) سخنرانی کند. مسعود پزشکیان در اجلاس مجمع گفت وگوی همکاری آسیا با اشاره به اینکه قاره آسیا همواره مورد توجه ایران بوده است، تاکید کرد، این قاره امروز جایگاه مهمی در شبکه تجارت جهانی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آماده شدن اسرائیل برای پاسخ به عملیات موشکی بالستیک هفته گذشته ایران، مقامات دولت جو بایدن بیش از هر زمان دیگری نگران هستند که پای ایالات متحده به یک جنگ همه‌جانبه بین دو طرف باز شود. مایکل کراولی در مطلبی برای نیویورک‌تایمز نوشت، این یکی از انفجاری ترین لحظات برای ایران و ایالات متحده از زمان انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 است و این ابهام را ایجاد کرده که اگر سیاست ایالات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های مختلف تلویزیون به پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن‌های جدید می‌پردازند. مخاطبان می‌توانند تماشاگر داستان‌های اکشن و درام و انیمیشن‌های هیجان‌انگیز همچون «ارباب جنگ»، «زخم زیتون» و «شهر راز» باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک شهروند ایرانی - آمریکایی را به اتهام نقض تحریم‌ها بازداشت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

در پایان روز نخست پیکارهای کاراته قهرمانی رده‌های پایه جهان در ایتالیا، فاطمه زهرا سعیدآبادی فینالیست شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قدرتمندترین رشد سهام‌های چین در یک دهه اخیر باعث افزایش امیدها به بهبود اقتصادی این کشور شده است، اما این روند می‌تواند بدون ادامه اقدامات حمایتی، به‌سرعت از بین برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی جنایات فزاینده اسرائیل ازجمله انفجار پیجرها در لبنان و ترور دبیرکل مقاومت لبنان، رسانه‌های غربی با نشر گزارش‌هایی مدعی عدم آگاهی آمریکا به‌عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی از برنامه‌های این رژیم شدند و نوشتند که بایدن و نتانیاهو به اختلافاتی فزاینده برخورده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با تقویت جایگاه مناطق آزاد در کریدورهای ترانزیتی، تحریم‌ها کم اثر می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد نوسان مثبت قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است و درهم امارات هم در محدوده 17262 تومان قرار گرفت تا افزایش 114 تومانی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با شکست مقابل ژاپن، فرصت تکرار رتبه ششمی خود در دوره قبل رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: ترامپ سعی دارد به یک دیکتاتور بدل شود و افزود او «به‌صورت علنی دیکتاتورها را ستایش کرده و از آن‌ها بازی می‌خورد.»