پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

امکان مجدد نام نویسی در آزمون ارشد علوم پزشکی / آغاز ثبت نام از فردا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
امکان مجدد نام نویسی در آزمون ارشد علوم پزشکی / آغاز ثبت نام از فردا

امکان مجدد ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 از فردا مهیا می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهلت مجدد ثبت نام و امکام ویرایش برای آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 امکان پذیر شده است و داوطلبان از فردا یکشنبه 21 تا سه شنبه 23 فروردین ماه 1401 می توانند نسبت به ثبت نام و یا تصحیح اطلاعات اقدام کنند.

همچنین افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند طی نوبت اول موفق به ثبت نام نشده بودند در زمان تمدید، مطابق بند 3-2 صفحه 28 دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

داوطلبان جهت اطمینان از ثبت نام خود پس از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری، از سامانه خارج شده و مجددا با کد رهگیری خود وارد فرم ثبت نام شوند. طی دوره های گذشته بسیاری از افراد به دلیل عدم ثبت نهایی به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متوجه عدم ثبت نام خود شده اند و در نتیجه از شرکت در آزمون محروم شده اند و پس از اتمام ثبت نام و ویرایش به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد.

در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (بجز کد ملی) امکانپذیر است و پرداخت هزینه آزمون هیچ ربطی به انتخاب نوبت امتحانی (یا همان گروه امتحانی) مندرج در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام ندارد. پس از پرداخت هزینه، در طول مدت زمان ثبت نام، ویرایش و تصحیح نوبت امتحانی و یا رشته امتحانی امکانپذیر است.

پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.

رشته محل هایی که ظرفیت پذیرش آنها 3 نفر و بیشتر هستند، مشمول 10 درصد سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جهرم، کلیه پذیرش های آن دانشگاه برای سهمیه بومی که در جدول سهمیه بومی صفحه های 13 و 14 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اعلام شده بود (رشته های زیر) لغو شده و مشمول این قانون نیستند.

انتهای پیام