پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امیدوارم امسال در اروپا بهتر نتیجه بگیریم / آرتتا: اودگارد مدتها نمی‌تواند برای آرسنال بازی کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امیدوارم امسال در اروپا بهتر نتیجه بگیریم / آرتتا: اودگارد مدتها نمی‌تواند برای آرسنال بازی کند

میکل آرتتا در نشست خبری بازی با آتالانتا خبر تلخی به هواداران داد و گفت مارتین اودگارد به این زودی‌ها نمی‌تواند برای تیمش بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل جدید و متفاوت لیگ قهرمانان را فردا در بازی خارج از خانه مقابل آتالانتا آغاز می‌کند.

این مسابقه بدون شک برای تیم میکل آرتتا شروع سختی خواهد بود. او و تیمش با اینکه از قوی‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس و مدعی قهرمانی هستند اما فردا باید به مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا بروند.

میکل آرتتا در نشست پیش از این مسابقه خبری شوکه‌کننده را به هواداران داد و گفت اسکن‌های تازه از اودگارد نشان داده که کاپیتان آرسنال به این زودی‌ها نمی‌تواند برای تیمش بازی کند.

خبر جدید از مصدومیت کاپیتان اودگارد؟ اسکن‌های جدید نشان داد که او مصدومیت جدی دارد. به خصوص از ناحیه لیگامان‌های مچ پا. این وضعیتی جدی است و بنابراین ما او را مدت قابل توجهی از دست می‌دهیم.

بدون اودگارد چه خواهید کرد؟ او کاپیتان ماست و همیشه یکی از بزرگترین و بهترین بازیکنان تیم بوده. هویت تیمی ما و فوتبالی ما تا حد زیادی به رفتار و نوع بازی او بستگی دارد. غیبت کاپیتان اودگارد برای تیم محکم بزرگی است تا نشان بدهند می‌تواند از پس این چالش برآیند.

چرا آرسنال فصل گذشته در بازی‌های خارج از خانه اروپایی ضعیف بود؟ اگر بخواهیم در سطحی که دل‌خواه ماست باشیم، مجبوریم چه در خانه و چه خارج از خانه عالی باشیم. باید به حفظ تداوم تیمی ادامه بدهیم. در اروپا هم بردن بازی‌های به اندازه لیگ برتر دشوار است. امیدوارم امسال بهتر کار کنیم. ولی ببینید، در اروپا نمی‌توانیم رقبا را به خوبی رقبای انگلیسی بشناسیم. در این جور مسابقات جزئیات است که نتیجه را تعیین می‌کند. پس در اروپا باید بهترین نسخه خودتان باشید.

مصدومیت کالافیوری؟ ریکاردو امروز تمرین کرد و در فهرست ما برای این بازی حضور دارد. ساکا هم امروز تمرین کرد و بخش عمده تمرین را به پایان رساند. او هم در فهرست ما هست.

امیدوارم امسال در اروپا بهتر نتیجه بگیریم / آرتتا: اودگارد مدتها نمی‌تواند برای آرسنال بازی کند 2
امیدوارم امسال در اروپا بهتر نتیجه بگیریم / آرتتا: اودگارد مدتها نمی‌تواند برای آرسنال بازی کند 3