سه‌شنبه 3 مهر 1403

امیدوارم دو طرف توافق کنند / انریکه: هیچکس بالاتر از PSG نیست، حتی امباپه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امیدوارم دو طرف توافق کنند / انریکه: هیچکس بالاتر از PSG نیست، حتی امباپه

لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا در اولین بازی فصل خود در پارک دو پرنس میزبان لوریان است و امروز لوئیس انریکه در اولین نشست خبری خود به عنوان مربی پی اس جی در لیگ فرانسه حاضر شد.

طبعا محور سوالات در مورد وضعیت نقل و انتقالات و اینده بازیکنانی چون کیلیان امباپه، نیمار و مارکو وراتی بود و اولین سوال نیز در مورد امباپه مطرح شد.

مربی اسپانیایی در پاسخ گفت: «قضیه امباپه چیز تازه ای نیست و قبلا نیز زمانی که من در پی اس جی نبودم نیز شاهدش بودیم و به خوبی و به شکلی مثبت نیز تمام شد. امباپه سال قبل تمدید کرد و امیدوارم این بار نیز همه چیز به سود باشگاه تمام شود. اینکه باشگاه و بازیکن به توافق برسند و او بماند. این چیزی است که دوست دارم. با این حال تکرار می کنم که هیچکس بالاتر از نام باشگاه نیست، حتی امباپه و اینجا فلسفه مشخصی دنبال می شود.»

انریکه در ادامه گفت: «من نمی خواهم چیزی بیشتر بگویم. هر چیزی که در پاسخ اول توضیح داده شد، نظر من را مشخص می کند. چیزی که مشخص است اینکه امباپه فردا برای ما بازی نخواهد کرد و در فهرست بازی حضور ندارد.»

تکمیل می شود