چهارشنبه 6 تیر 1403

امیدوارم سکانس‌های من حذف نشده باشند + فیلم

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
امیدوارم سکانس‌های من حذف نشده باشند + فیلم

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، فیلم سینمایی عصب کشی به کارگردانی امیرتوده روستا در پردیس سینمایی چارسو اکران و همچنین تیزر فیلم این جمعیت غیرقابل کنترل به کارگردانیمحمدمتین اوجانیدر آستانه اکران از چهارشنبه 30 خردادماه، رونمایی شد.

هنوز هیچ‌کدام از بازیگرانش به دنیا نیامده بودند که «عصب کشی» را نوشت

مراسم رونمایی فیلم عصب کشی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی امیر توده‌روستا شب گذشته توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در این مراسم نورا حنیفه زاده بازیگر نقش همراز به عنوان مجری حاضر بود و پس از تشکر از حضار، با دعوت از بازیگران خردسال فیلم گفت: امیدوارم که آقای توده‌روستا از سکانس‌های من چیزی را حذف نکرده باشند.

اشکان زال‌نژاد از بازیگران خردسال فیلم افزود: اکران فیلم را به آقای توده‌روستا و تمام عوامل گرامی این کار بسیار تبریک می‌گویم همینطور به کسانی که در این راه من را همراهی کردند.

کیانا مهدی‌زاده بازیگر نقش رعنا گفت: خدا را شکر می‌کنم که این فرصت برایم پیش آمد تا درکنار هنرمندان، عزیزان و دوستانم یه تجربه خوب و به یاد ماندنی داشته باشم و از آقای توده‌روستا کارگردان محترم فیلم سپاس و قدردانی می‌کنم و امیدوارم شاهد موفقیت‌های بیشتر شما عزیزان باشم.

توده‌روستا تهیه‌کننده و کارگردان فیلم نیز با اشاره بازیگران فیلمش گفت: این بچه‌ها بدون هیچ برنامه‌ریزی قبلی در برابر شما هستند و واقعا با استعداد و ویژه هستند. زمانی که من فیلمنامه این اثر را نوشتم و به طور جدی تصمیم به ساختنش گرفتم هنوز هیچ‌کدام از این بچه‌ها به دنیا نیامده بودند.

وی با تشکر از بازیگران و عوامل فیلمش و گروه سینمایی هنرو تجربه که شرایط اکران این فیلم در ایران را فراهم کرد افزود: این فیلم واقعا حاصل کار گروهی و تیمی است و یک فیلم با بودجه کم است به همین جهت از عوامل و بازیگرانم ممنونم که با من همکاری کردند.

اولین بار عصب کشی در جشنواره فیلم روتردام رونمایی شد و تاکنون در چند جشنواره خارجی نیز شرکت داشته؛ همینطور اکران‌هایی در خارج از ایران و کشورهای هلند و دانماک داشته است. اکران فیلم سینمایی عصب کشی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر توده روستا از روز چهارشنبه 30خردادماه در سینماهای هنرو تجربه آغاز خواهد شد.

چرا نمی‌فهمی الگوی من مارادونا بود! تیزر «این جمعیت قابل کنترل» رونمایی شد

فیلم سینمایی این جمعیت قابل کنترل به کارگردانی محمدمتین اوجانی، نویسندگی روناک برخوردار، تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و سرمایه‌گذاری دکتر سارا سلطانی از چهارشنبه 30 خرداد در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

داستان این فیلم درباره زنی است که دچار دِمانس شده اما هنوز اصلی‌ترین آرزویش را از خاطر نبرده است.

فریده سپاه منصور، محمدرضا داوودنژاد، علیرضا استادی، زهرا داوود نژاد، روناک برخوردار، مهناز افتاده نیا، مرجان قمری، رسول عظیمی، وحید الهویی، مریم شاه ولی و محسن آشتیانی پور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

امیدوارم سکانس‌های من حذف نشده باشند + فیلم 2
امیدوارم سکانس‌های من حذف نشده باشند + فیلم 3