جمعه 28 اردیبهشت 1403

امیدواری گل‌گهر به بازگشت زکی‌پور تا هفته بیست‌وهشتم / سه غایب تیم قلعه‌نویی در مصاف با آلومینیوم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
امیدواری گل‌گهر به بازگشت زکی‌پور تا هفته بیست‌وهشتم / سه غایب تیم قلعه‌نویی در مصاف با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال گل گهر سیرجان فردا و از هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

این در حالی است که امیر قلعه‌نویی برای این دیدار سه ازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. محمدرضا خانزاده و حسین نخودکاربه دلیل آسیب دیدگی دربازی فردا حضور ندارند و کادرپزشکی گل گهر در تلاش است تا ایندو بازیکن برای بازی هفته آینده مقابل مس رفسنجان به آمادگی لازم برسند.

ضمن اینکه میلاد زکی‌پور مدافع چپ گل گهر که در جریان بازی هفته بیست و پنجم مقابل فولاد دچار آسیب دیدگی شد نیز قادر به همراهی شاگردان قلعه‌نویی در مسابقه فردا نیست.

میثم رضایی پزشک تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص وضعیت زکی‌پور به خبرنگار ورزشی فارس گفت: این بازیکن دچار کشیدگی رباط شده و شرایط بازی را برای دو بازی پیش رو ندارد اما تلاش می‌کنیم که ان‌شاالله برای بازی با نفت مسجدسلیمان به آمادگی لازم برسد. ما خوشبین هستیم که زکی‌پور بتواند در سه بازی آخر فصل جاری برای تیم به میدان برود. با اینحال بازی کردن یا نکردن او بستگی به تشخیص کادرفنی دارد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال ایران گل گهر سیرجان میلاد زکی پور میثم رضایی پزشک گل گهر آلومینیوم اراک این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است