چهارشنبه 18 مهر 1403

امیری استاندار فارس شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
امیری استاندار فارس شد

حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعضای هیئت دولت و موافقت رئیس‌جمهور امروز به عنوان استاندار فارس منصوب شدم.

وی افزود: امیدوارم خدمتگزار صدیقی برای مردم باشم.

امیری با بیان اینکه استانداران در استان‌ها نماینده عالی دولت به معنی حاکمیت هستند و وظیفه اجرای سیاست‌های دولت را در استان‌ها بر عهده دارند، یادآور شد: با توجه به عنایت مردم استان فارس از کلیه جریان‌های سیاسی و اقبال و اجماعی که آنجا نسبت به بنده شکل گرفت، احساس تکلیف کردم که مسئولیت استانداری این استان را بر عهده بگیرم.

وی ادامه داد: البته اسم بنده برای چند استان دیگر هم مطرح بود، اما چیزی که برای من موضوعیت داشت و دارد، استاندار شدن نیست بلکه پاسخ به محبت و عنایت مردم استان فارس برای من موضوعیت دارد که ان‌شاءالله برای مردم استان فارس خدمتگزار صدیقی باشم و بتوانم به این محبت گروه‌ها، جریان‌های سیاسی، مردم، دانشگاهیان، اقوام و روحانیون پاسخ دهم و در حد توان در جهت حل و فصل مسائل استان فارس تلاش کنم.

استاندار جدید فارس گفت: استان فارس از استان‌های بسیار مهم کشور است که مشکلاتی دارد و در جلسه امروز هم بخشی از مشکلات را خدمت اعضای دولت عرض کردم.