شنبه 5 آبان 1403

امیری: رئیس جمهوری که امروز انتخاب می‌شود رئیس جمهور کل کشور است حتی آن‌ها که گله‌مند هستند و شرکت نکردند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امیری: رئیس جمهوری که امروز انتخاب می‌شود رئیس جمهور کل کشور است حتی آن‌ها که گله‌مند هستند و شرکت نکردند + فیلم

حسینعلی امیری، عضو سابق شورای نگهبان و معاون امور مجلس رئیس‌جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو به عدم مشارکت حدود 60 درصد واجدین شرایط در انتخابات هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع بسیار مهمی است که حکایت از گلایه و نارضایتی مردم دارد. وی افزود: ایران متعلق به همه ایرانیان است، از هر قوم و قبیله و با هر ذوق و نگاه سیاسی. بنابراین امیدواریم رئیس جمهور منتخب...

حسینعلی امیری، عضو سابق شورای نگهبان و معاون امور مجلس رئیس‌جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو به عدم مشارکت حدود 60 درصد واجدین شرایط در انتخابات هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع بسیار مهمی است که حکایت از گلایه و نارضایتی مردم دارد.

وی افزود: ایران متعلق به همه ایرانیان است، از هر قوم و قبیله و با هر ذوق و نگاه سیاسی. بنابراین امیدواریم رئیس جمهور منتخب در جهت دفاع از حقوق مردم و حل مشکلات آنان تلاش کند.

امیری با اشاره به مشکلات اقتصادی و تورم بالا، گفت: سفره‌های مردم واقعاً خیلی کوچک شده است. رئیس جمهور منتخب باید پیام افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند را نیز بشنود و مشکلات آنان را حل کند.

وی تأکید کرد: رئیس جمهور باید نماینده کل اتباع ایرانی و کلیه شهروندان با هر ذوق و سلیقه سیاسی باشد و مشکلات مردم را حل کند.

امیری در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم از اقشار مختلف در انتخابات، گفت: باید قدر این مردم عزیز را بدانیم. انتهای پیام /