شنبه 14 مهر 1403

امیر سرتیپ صباحی فرد هفته انتظامی را تبریک گفت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امیر سرتیپ صباحی فرد هفته انتظامی را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته انتظامی را به سردار سرتیپ احمدرضا رادان تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: همرزم ارجمند؛ سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم. امنیت، آرامش، همبستگی و انسجام ایران اسلامی، حاصل وجود نیرو‌های...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته انتظامی را به سردار سرتیپ احمدرضا رادان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

همرزم ارجمند؛ سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.

امنیت، آرامش، همبستگی و انسجام ایران اسلامی، حاصل وجود نیرو‌های ارزشی و ایثارگر انتظامی در این سرزمین مقدس است.

کارکنان مخلص، مقتدر و سخت کوش آن فرماندهی خوشنام با حضور موثر در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستا‌ها و راه‌ها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.

اینجانب به نیابت از همکارانم در نیروی مقتدر پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن بزرگداشت مقام شامخ همه شهدا به ویژه شهیدان سرافراز عرصه نظم و امنیت، فرارسیدن هفته انتظامی را به جنابعالی و آحاد کارکنان جان برکف و ولایتمدار و ثابت قدم آن فرماندهی سلحشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد