پنج‌شنبه 3 آبان 1403

جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولیعهد عربستان در دیدار با وزیر امور خارجه ایران، ضمن ابراز نگرانی شدید نسبت به تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، بر ضرورت اهتمام همه کشورهای این منطقه به حراست از ثبات و امنیت منطقه‌ای تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولیعهد عربستان سعودی در دیدار با وزیر خارجه ایران نسبت به تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری مهر

ولیعهد عربستان سعودی در دیدار عراقچی ضمن ابراز نگرانی نسبت به تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، بر ضرورت اهتمام همه کشورهای منطقه به حراست از ثبات و امنیت منطقه‌ای تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرهنگ کتیبه در آخرین مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین درباره سال‌های جنگ و خاطراتش از زندانی شدن و عزل شهید صیاد شیرازی گفته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینکه گردشگری در دولت چهاردهم چه جایگاهی به‌دست خواهد آورد و سیاستگذاران جدید در این حوزه چگونه در جهت بازیابی و بهبود و در نهایت توسعه این صنعتی که در چندسال اخیر با بحران‌های عظیم و رکود بسیاری همراه بوده است، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی خواهند کرد، به نگاه متولی جدید به گردشگری باز می‌گردد و صنعت گردشگری فقط در صورتی می‌تواند با تحولی اساسی و تغییراتی جدی و رو به رشد و توسعه همراه شود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران، چندی پیش به کشور قطر سفر کرد تا علاوه بر دیدار و گفت وگو با سران کشورهای مختلف، در اجلاس مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) سخنرانی کند. مسعود پزشکیان در اجلاس مجمع گفت وگوی همکاری آسیا با اشاره به اینکه قاره آسیا همواره مورد توجه ایران بوده است، تاکید کرد، این قاره امروز جایگاه مهمی در شبکه تجارت جهانی دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با تقویت جایگاه مناطق آزاد در کریدورهای ترانزیتی، تحریم‌ها کم اثر می شود.

وب‌گاه فرارو

یک روزنامه انگلیسی در تحلیلی با اشاره به انتقام موشکی ایران در عملیات وعده صادق 2 به بررسی ضعف‌ها و ناکارآمدی‌های لایه‌های پدافند دفاعی اسرائیل در برابر احتمال یک حمله موشکی عظیم از سوی ایران پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن یادداشت همایون سامه‌یح نجف آبادی نماینده مردم کلیمیان مجلس به شرح زیر است: حق طلبی و مبارزه حق علیه باطل همواره از صفات بارز ایرانیان بوده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گواهی است بر این ادعا، نظامی مقتدر و باصلابت که هیچگاه به حریم کشوردیگری تعرض ننموده، اما ثابت کرده که از تهدید‌ها هراسی ندارد و شجاعانه در جهت حفظ حریم خود ایستادگی و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این جلسه حجت الله بهمنی معاون کمیته مسئولیت های اجتماعی و مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ سرپرست گروه ضمن تأکید بر حفظ کار تیمی و پرهیز از فردگرایی، برنامه های هدایت هواداران را در دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان را برای گروه تشریح کرد. در این جلسه بهمنی با تاکید بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی از مشوقان خواست که این اصل مهم را هم روی سکوهای...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم (ع) ضمن نکوهش آن دسته افرادی که نیروهای مسلح کشورمان را آماج اتهام زنی قرار داده اند، آنها را پیاده نظام دشمن و مجاهدین خلق زمان خواند.

وب‌گاه فرارو

همزمان با نزدیک شدن به دیدار مسعود پزشکیان رییس جمهور اسلامی ایران با ولادیمیر پوتین به نظر می‌رسد دریافت سامانه‌های اس -400 و گسترش توان دفاعی ایران می‌بایست در دستور کار رییس‌جمهور ایران قرار گیرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با امیر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.