جمعه 28 اردیبهشت 1403

امیر علی اکبری

امیر علی اکبری

وب‌گاه تابناک

تا کنون اخبار مربوط به مبارزه های علی اکبری به خصوص پیروزی های او مقابل رقبای آمریکایی در رسانه های ایرانی بازتاب داشت اما تصاویر تلویزیونی از این مبارزات که اغلب چهره ای خشن و دلخراش دارد، پخش نشده است.

خبرگزاری مهر

نخستین حریف رزمی کار حرفه ای کشورمان در «وان چمپیونشیپ» رقیبی از روسیه خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

رقیب فیلیپینی امیر علی اکبری پاسخ این مبارز ایرانی را داد و به او توصیه کرد قبل از حرف زدن حداقل یک مبارزه در این سازمان داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر علی اکبری قهرمان MMA ایران با سازمان "وان چمپیونشیپ" قرارداد امضا کرد.

خبرگزاری مهر

امیرعلی اکبری پس از توافق با یک سازمان آسیایی پس از رفع مشکلی که ویروس کرونا ایجاد کرده است، به روی رینگ می رود. او بعد از امضای قرارداد برای حریفانش خط و نشان کشید.

خبرگزاری مهر

رزمی کار حرفه ای کشورمان برای مبارزه در رقابتهای حرفه ای قرارداد جدیدی را به امضا رساند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی چین‌تایپه گفت: این حداقل حق یک کشتی‌گیر است که با فرآیند مشخصی صاحب دوبنده تیم ملی شود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس فدراسیون کشتی در انستیتو گفت: چرخه انتخابی تیم ملی با چیزی که محمد بنا در نظر دارد زمین تا آسمان تفاوت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: امیر علی‌اکبری به عنوان عضو هیئت رییسه کمیته کراسفیت منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته کراسفیت در حکمی «امیرعلی اکبری» قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان را به عنوان عضو هیات رییسه و مشاور این کمیته منصوب کرد.

خبرگزاری میزان

امیر علی‌اکبری به عنوان عضو هیئت رییسه کمیته کراسفیت منصوب شد.

خبرگزاری دانا

هر ساله در ایام عملیات بازی‌دراز شاهد افتتاحیه اردوهای راهیان نور با حضور هزاران عاشق بودیم، اما امسال بازی دراز غربت غریبانه‌ای دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهایی که کرونا همه ابعاد زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده است و هر روز بر نگرانی‌ها درباره شیوع این ویروس افزوده می‌شود، برخی با احتکار ماسک و مواد ضد عفونی به مردم رحم نکرده و اقلامی که در این شرایط برای هر فردی ممکن است حیاتی باشد با قیمت گزاف بعد از مدتی وارد بازار می‌کنند، این افزایش چند برابری قیمت از همان روزهای نخست مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار...

وب‌گاه مشرق نیوز

فایتر ایرانی گفت: MMA رشته‌ای همچون فوتبال است، اما زد و خورد دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر علی اکبری در آستانه فرارسیدن عید نوروز اظهار داشت: امیدوارم مردم سال بعد سال بهتری را تجربه کنند. امسال از همان عید که سیل شروع شد درگیر مشکلات بودیم. در ابتدا که با روسیه به مشکل خوردم و قراردادی با UFC داشتیم که مدیر برنامه‌ام در نوشتن آن اشتباه کرده بود. از طرفی من پاسپورت ایرانی دارم و به این خاطر هم به مشکل خوردم، اما به هر حال چند نفر...