یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتخابات رژیم صهیونیستی

انتخابات رژیم صهیونیستی

وب‌گاه مشرق نیوز

ساعاتی پس از بازداشت صادق زیباکلام، کاربران فضای مجازی با اجرای حکم این استاد سابق دانشگاه و هم‌زمانی آن با رونمایی از کتاب جدیدش در نمایشگاه کتاب، طنزپردازی کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتانیاهو اعلام کرد که «آخرین چیزی که اکنون به آن نیاز داریم، انتخابات و پرداختن به انتخابات است، زیرا آن بلافاصله ما را از هم جدا خواهد کرد. ما اکنون به وحدت نیاز داریم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیستم بهمن 1379 بیشتر در مورد انتخابات اسراییل و تاثیر آن بر خاورمیانه نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی هجدهم بهمن از دیدار با مسئولان مسجد جمکران، برخی فرماندهان در جنگ و ملاقات با رهبری نوشته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخابات امسال در کشورهای کلیدی، به ویژه در ایالات متحده، پیامدهای عمیقی برای جنگ و صلح، تغییرات آب‌وهوایی و احتمالاً آینده دموکراسی خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتانیاهو در حالی که در یک قدمی محاکمه قرار دارد، درگیر پس لرزه های جنگ در غزه است؛ علاوه بر این، او مغضوب کابینه جنگی است و حزب لیکود. از همین رو سرنوشت و حیات سیاسی اش را در دستان راست افراطی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل جلسه‌ای را برای ارزیابی اوضاع امنیتی با حضور تعدادی از مقامات بلندپایه این کشور برگزار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر گالانت اعلام کرد، حدود 10 خودروی زرهی و ابزارهای متفرق کردن تظاهرات منتقل شد تا تشکیلات بتواند دو استان جنین و نابلس را تحت کنترل داشته باشد.

خبرگزاری مهر

پس از هولوکاست، حمایت از یک دولت یهودی در میان یهودیان آمریکایی افزایش یافت به طوری که شورای آمریکایی یهودیت از یهودیت اصلاحی جدا شد. یهودیان اصلاح طلب بیشتر از اسرائیل حمایت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دادگستری فنلاند اعلام کرد که حزب مخالف موسوم به «ائتلاف ملی» فنلاند مدعی پیروزی در انتخابات پارلمانی این کشور شده است. این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از شمارش 6/ 99درصد آرا، حزب اپوزیسیون ائتلاف ملی به رهبری «پتری اورپو» با 8/ 20درصد از حزب مخالف فنلاندی‌ها به رهبری «ریکا پورا» با 20درصد، حزب حاکم سوسیال دموکرات به رهبری «سانا مارین» نخست‌وزیر با 9/ 19درصد و حزب مرکز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی با اشاره به اعتراضات گسترده اخیر در اراضی اشغالی و موضع غیرسازنده نتانیاهو و طیف متحدان همراه با وی در رابطه با معترضان که در نهایت با اخراج وزیر جنگ رژیم صهیونیستی "یوآف گالانت" (که علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو سخن گفته بود) و تعلیق موقت طرح نتانیاهو جهت اجرای برخی تغییرات در نظام قضایی اسرائیل همراه شد، به طور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماه آبان، ماه تعیین کننده ای در روند مذاکرات هسته ای و تلاش ها احیای برجام به شمار می آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس مسائل بین الملل معتقد است؛«متغیرهایی فراتر از اختلاف‌های ماهوی و فنی میان ایران و غرب موجب توقف و به بن‌بست رسیدن رایزنی‌ها بر سر احیای برجام تا به امروز شده است. مهمترین متغیر مداخله‌گری که مسیر گفت‌وگوهای برجامی را تغییر داد، جنگ اوکراین بود.

خبرگزاری مهر

رابطه جورج سوروس با دولت اسرائیل سرد و سرشار از تنفر است. به طرز عجیبی او از فعالیت‌های ضداسرائیلی حمایت مالی می‌کند و رویارویی جدی‌ای را با نتانیاهو آغاز کرده است.

خبرگزاری دانشجو

منصور براتی، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو پیرامون بحران داخلی در اسرائیل گفت: کابینه نتانیاهو قصد دارد در دوازده مورد اصلاحیه انجام دهد. یکی از این موارد اصلاح دیوان عالی است. برنامه دیگر این کابینه نیز تعیین مجازات اعدام برای افرادی است که دست به اقدامات تروریستی میزنند. وی ادامه داد: انتظار میرفت با پیروزی قاطع نتانیاهو در انتخابات اسرائیل...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد که اگر یازده نفر از دولت نتانیاهو استعفا دهند، کرسی‌های کنست از حد نصاب ساقط می‌شود و ششمین انتخابات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود. این رژیم در بحرانی‌ترین دوره تاریخی خودش به سر می‌برد.