جمعه 31 فروردین 1403

انتخابات پرشور، دشمن را به کلی مایوس می‌کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
انتخابات پرشور، دشمن را به کلی مایوس می‌کند

حجت الاسلام فولادی گفت: انتخابات پیش رو نسبت به سایر انتخابات‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و دشمنان چشم به این رویداد بزرگ سیاسی در ایران دوخته‌اند از این رو مشارکت حداکثری مردم می‌تواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را کاملا ناامید سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد فولادی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، این حضور را نشانه مردم سالاری دینی، رشد اجتماعی مردم و علامت استحکام نظام دانست که با مشارکت تمام آحاد مردم به دست می‌آید.

وی سرمایه اجتماعی را یکی از دلایل استحکام مردمی بودن انقلاب و نظام سیاسی عنوان کرد و افزود: یکی از نشانه‌های وجود این سرمایه، شرکت گسترده مردم در انتخابات است. در عین حال انتخابات سبب افزایش و گسترده‌تر شدن سرمایه اجتماعی نیز می شود. بنابراین، سرمایه اجتماعی و انتخابات و ماندگاری انقلاب اسلامی رابطه هم‌افزا دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ادامه با بیان اینکه هر قدر مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا کند، سرمایه اجتماعی نیز افزایش می یابد، تصریح کرد: به تبع آن هرقدر سرمایه اجتماعی بالاتر رود، مشارکت نیز افزایش پیدا می کند و به هر میزان این دو فزون‌تر شوند، ضریب ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی نیز بالاتر خواهد رفت و البته، ماندگاری و استمرار نیز به نوبه خود به نهادینه شدن اصول و ارزش‌های بنیادین انقلاب منجر شده و سبب افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

فولادی انتخاب فرد اصلح را از وظایف مهم مردم در انتخابات دانست و افزود: دین اسلام اهمیت زیادی برای امر مهم شورا و مشورت در زندگی روزمره و مدیریت جامعه قائل شده و اهمیت و جایگاه و فواید مشورت را به جامعه مسلمانان همواره گوشزد کرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات پرشور دشمن را به کلی مایوس می کند، گفت: انتخابات 28 خردادماه 1400 نسبت به سایر انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است از این رو مشارکت حداکثری مردم می تواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را کاملا ناامید سازد چرا که امروز دشمنان چشم به این رویداد بزرگ سیاسی در ایران دوخته اند.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی دارند، گفت: حضور مردم در انتخابات نشانگر این است که فرد نسبت به رشد، امنیت و سرنوشت کشورش حساس است و در آن نقش کلیدی دارد. به خصوص در مورد جوانان، دانشجویان و دانش آموزان این امر مهم جلوه می کند زیرا در مدارس و دانشگاه ها، انسان پرورش پیدا می کند و تعالی و تکامل به وجود می آید.

انتهای پیام /