شنبه 29 اردیبهشت 1403

انتصاب دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در حوزه فناوری و نوآوری معدن

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
انتصاب دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در حوزه فناوری و نوآوری معدن

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «حمیدرضا شاهوردی» طی این حکم به عنوان «دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری» منصوب شد.

در این حکم، سورنا ستاری آورده است:

«با عنایت به تعهد، تجارب ارزنده و اشراف جنابعالی به «زیست بوم نوآوری و فناوری حوزه معدن، فرآوری معدنی و صنایع متالورژی کشور» و در راستای گسترش تولید دانش‌بنیان در نهادها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی در این حوزه جنابعالی را به موجب این حکم به عنوان «دستیار معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری» منصوب می‌نمایم.

گسترش اقدامات و برنامه‌های عملیاتی به دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های موثر در حوزه‌های تولید و خدمات کشور، امری ضروری و نتیجه‌بخش است.

لذا انتظار می‌رود؛ ضمن اتخاذ رویکردهای ملی و فرادستگاهی، «توجه به ظرفیت‌های قانونی و نهادی زیست بوم نوآوری و فناوری کشور»، «توان کارشناسی تخصصی موجود در ستادهای توسعه فناوری»، «توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان» و «بهره‌مندی از دستاوردهای آن‌ها» نسبت به هم‌افزایی و تعامل با دستگاه‌های ذیربط اقدام نمایید.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید معدن دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است