پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

انتظاری که هواداران از گلر الجزایری دارند / الکسیس گوندوز در نقش حامد لک آسیایی پرسپولیس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتظاری که هواداران از گلر الجزایری دارند / الکسیس گوندوز در نقش حامد لک آسیایی پرسپولیس

پرسپولیس کار سختی در اولین گام از حضورش در لیگ نخبگان مقابل الاهلی عربستان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی عربستانی که یکی از خطوط تهاجمی قدرتمند در بین تیم‌های آسیایی را در اختیار دارد، از دقایقی دیگر مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا اولین جدال لیگ نخبگان برای دو تیم استارت بخورد.

ریاض محرز، ایوان تونی، روبرتو فیرمینیو، فراس البریکان و فرانک کیسیه از جمله نفرات قابل اشاره الاهلی عربستان در فاز تهاجمی محسوب می‌شوند تا این بازی برای خط دفاعی پرسپولیس یک آزمون بزرگ و سخت تلقی شود.

الکسیس گوندوز گلر الجزایری پرسپولیس که در این فصل جانشین علیرضا بیرانوند شده، در اولین گام از حضورش در لیگ نخبگان باید تقابل‌های سختی را در این بازی پشت سر بگذارد.

جایی که اکنون هواداران پرسپولیس امیدوارند این دروازه بان که در دیدارهای لیگ و خصوصا جدال با تراکتور یک روز موفق را پشت سر گذاشت، در این بازی نیز درخشان ظاهر شود. حامد لک نیز در دوره‌ای که پیراهن پرسپولیس را به تن کرد مستقیما راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و البته روی درخشش این دروازه‌بان سرخ‌ها توانستند تا فینال این رقابت‌ها پیش بروند.

باید دید الکسیس نیز قادر خواهد بود با نمایش درخشان خود خیال هواداران این تیم را درون دروازه راحت کند و مانع از حملات حریف توسط ستاره‌های تهاجمی‌اش شود یا خیر.