دوشنبه 14 خرداد 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه فرارو

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان شرایط بهره مندی سربازان دارای سه فرزند و بیشتر از معافیت و کسر خدمت ناشی از آن را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از فعالان دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از محمدباقر قالیباف درخواست کردند تا در این انتخابات نام‌نویسی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس در محدوده شهرری، دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری 131 شهرری قرار گرفت و با بررسی دوربین‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم شناسایی و در اختیار تمامی گشت‌های محسوس و نامحسوس قرار گرفت. وی با بیان اینکه ماموران متهم را در حین اخاذی از یکی از شهروندان شناسایی کردند افزود:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس زارع روز شنبه - 12 خردادماه - در نشست خبری اظهار داشت: از مجموع این تعداد واحد آموزشی ساخته شده در سال گذشته، 86 مدرسه مربوط به شهرستان‌های استان تهران و 25 مدرسه نیز در شهر تهران بوده است. وی با بیان اینکه از 111 مدرسه تحویلی در سال گذشته، 55 درصد با مشارکت خیران ساخته شده که 30 درصد آن آورده خیران و مابقی سهم دولت بوده است، افزود: 10 درصد...

وب‌گاه ورزش سه

اسلاوکو وینچیچ، داور فینال لیگ قهرمانان، چند سال پیش در پرونده مواد مخدر و فحشا یکی از مظنونین بود!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران آمده است: جنبش دانشجویی انقلابی، به عنوان سربازان امام و خادمین مردم، به تمامی نامزد‌های انتخاباتی هشدار می‌دهد که در مقابل قدرت‌طلبی، بی‌تقوایی و زیرپا گذاشتن آرمان‌های انقلاب می‌ایستد.

وب‌گاه تابناک

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد سابقه‌داری که در فضای مجازی دختران جوان را با شگرد وعده‌های دروغین و پوشالی ازدواج فریب و آنها را از شهرستان به تهران فراری می‌داد، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالباختگان کوروش کمپانی همچنان منتظر خبری برای دریافت پولی که از دست داده اند هستند. مالباختگان کوروش کمپانی همچنان منتظر خبری برای دریافت پولی که از دست داده اند هستند. به گزارش عرشه آنلاین، مالباختگان پرونده کوروش کمپانی می گویند، پیش از عید وعده داده شده بود که تا پایان فروردین‌ماه پیامکی برای احضار و اعلام شماره حساب دریافت می‌کنید، اما می گویند تا امروز این پیامک را دریافت نکرده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

اسناد باقی مانده از جنگ علاوه بر اینکه می تواند از تحریف تاریخ و یا کم و زیاد کردن آنچه در یک واقعه رخ داده، جلوگیری کند، برای نسلی که سالها بعد از آن اتفاق می‌خواهد مطالعه‌ای داشته باشد هم می‌تواند جذاب باشد.

خبرگزاری تسنیم

آلبوم «لوکا» اثر محسن شریفیان به عنوان یکی از 10 آلبوم برگزیده در بخش بَگپایپ (نی انبان) جهان، توسط مجله سانگ لاینز در ماه می 2024 انتخاب و معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایش «و او جان من است» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی حمید حرا خرداد و تیرماه سال جاری در تالار وحدت تهران به صحنه می‌رود.